Wednesday, 27 May 2009

I don't need romance

Ensinnäkin, tein Poupeegirliin uuden tunnuksen. o/ Olin siellä joskus vuonna nakki ja papu, kun musta piti tulla joku lolita ja ne vaatteet mitä laitoin sinne esille oli aika mielenkiintosta nähtävää.. Mutta nyt houkutti taas tehdä tosiaan toi tunnus ja laittaa uusia hienoja asioita esille ja tättädädää, tästä pääsetteki mun profiiliin. Se on viel vähä kämänen, kun ei oo viel paljoo rusetteja et saisin ostettua tolle ukkelille hienoja vaatteita ja en viitti heittää tonne kerralla kauheeta kasaa kuvia vaatteista, koska
a) Ei tipu rusetteja jos niitä laittaa enemmän ku viis päivässä!
b) Mun huoneen valaistus kusee tällä hetkellä niin ootan että saan paremman valaistuksen.
On tuolla kyllä jo nytkin näkyvillä mun tän päivän vaateostokset ja lemppari hajuvesi! Kun oon tosiaan säästäny rahaa sitä japaninmatkaa varten niin äiteen kaa nyt sit sovittiin et se voi kustantaa kaiken siellä mulle joten yhtäkkiä mulla olikin hirmusasti rahaa shopata ihan Suomessakin. Uulalaa.

Täs ois viime sunnuntaina otettuja kuvia sitten. Menin pienelle kävelylenkille tohon meijän läheiselle pururadalle ja oli jo aika myöhä ja otin sit jotain randomperuskuvia. Harmittaa ku tol kameral sais vaik mitä hienouksia kuvattuu, mut mulla ei vielä ole skillssejä. Pitäis varmaan harjotella kaikkia valotusaikoja ym mutku en tajuu niist oikeest mitää. ::: DDD

Ihan tämmönen peruslähikuva kukasta. Ei muuten mutku muokkasin tän värei ym ni tykkäsin iha sairaasti ja siks saa olla tääl.

Täs on mun kotialuetta.Tota tietä ku menee eteenpäi ja kääntyy viimitteeks vasemmalle pääsee bussipysäkille. Pitäs varmaa yrittää ottaa joku edustava kuva meijän talostaki. Mulle on jotenki tärkeetä saada täst paikast mis oon koko lapsuuteni eläny ni hyvii kuvii mitä voin sit joskus kattoo ku aikuisena reissaan ympäri maailmaa. : D

Lisää luontokuvii, jee. Mut toi pensas on oikeesti ihan sikasöpö. ♥

Ja loppuun sit viel omaa pärstää vähä. Onnistuin jotenki muokkaa täst sen näkösen et oon iha irtonainen tosta taustasta. :----D Mut ihan jännää vaan! Vähä muuten noloo jos joku ois mut siel metikös nähny testailevan kameran tota ajastushommaa... Mut tosta paidasta on muodostunu nii lemppari. ;___; Se on vaan niin mukava pääl et tekee mieli itkee, ja se sopii hameitten ja housujen kanssa ja toi väritys on jotai ihaninta ikinä.

Mmm nyt voisin katto X-menin tokan osan. Se ekaki oli jotai ihaninta ikinä. ♥ Oon täs pari viimistä viikkoo vaan nörtteilly animen ja elokuvien parissa. Huhhuu.

Oli muuten ihan jännää, mentiin Anen ja Vernan kanssa Juhana Herttuaan kyselemään vähän kurssivalinnoista, ku sillon ku ne OIKEESTI pitäis tehdä me ollaan tosiaan siel matkalla. Ja se opo sano et ne normaalit valinnat tehtäs 40 ihmisen ryhmissä... En tajuu miten se onnistuu, koska meitäki oli vaan kolme ja kaikki oli ihan pihalla. XD Kokoajan vaa kauhee kysely siltä opolta et hä miten tä tehää ja mitä tä tarkottaa. No nyt ne on ainakin valittu. Se vaan ku mul menee hemmetisti aikaa ranskaan ja siihen ku yritän saada niit mediakurssei ni mult jäi jotku kurssit pois... No jaa, kyl se sit hoituu jos ees pääsen tonne.

1 comment:

  1. oot ihan sika nätti tos metsäkuvas <3____<3

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆