Friday, 29 May 2009

Kevätjuhla = Päättöjuhla

Nyt sitten peruskoulu loppuu.. Tänään parin tunnin mittainen kevätjuhla ja huomenna nopeesti viel haetaan todistukset. Ihan hassua, että vaikka vaihdoinkin ysiluokaksi koulua Liedosta Aurajokeen niin olen PALJON PALJON PALJON läheisempi tämän luokan kanssa, kuin sen Liedon luokan. Olin osan niistä lietolaisista tuntenut sellaiset 8 vuotta kun jätin sen opinahjon eikä tullut yhtään ikävä. Mutta nyt oon tuntenu nää ihmiset vasta vuoden ja en haluu. ;___; ♥

Koulun jälkeen meen Rossulle yöks ja vähän fiilistellään koulun loppumista... Niisk.

Tässä vile pari kämäst webkameral otettua kuvaa mis näkyy mun meigit ja vähä pukuu. Oon satavarma et näytän ihan mun kummitädiltä. :'D

1 comment:

  1. Vitsit tyttö mä rakastan sun huulia<3 Ihanaa kun koululoppu jä pääsi lomalle :) ei stressiä ja aikaisia aamuja. Ja ei tosin kesätöitäkään...joten ei rahaa. Mutta paljon pirteämpi mieli. Ja hei tehän lähette ihan kohta sinne Jappanilandiaan! Pitäkäähän hauskaa.

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆