Sunday, 24 May 2009

Like apple and cinnamon

Tässä ois parin viime päivän ajalta kuvii!

meil oli koulus liikuntapäivä ja mä ja Rossu osallistuttiin tollaseen sumohommaan. : D oli kova ottelu, mua vaan nauratti nii pal et hävisin koko aja ! ja hyvin taas olin varustautunu, liikuntapäivä ja mul on farkkuhame...

siel oli kans joku sirkuspiste mis oli trampoliini. ♥____♥ Rossu otti must kuvii ku pompin.

ja pompin vähä lisää..

Helatorstaina me mentii Annikalle. Alunperin tarkotus oli et mentäs jokirantaa hengaa koko päiväks auringonpaisteesee mut sit satoki. 8( mut jossai vaihees tuli vähä aurinkoist ni mä ja Ane haluttii ulos ottaa kuvii. : D tä on vähä tälläne päivän asu -tyyline kuva. ps rakastan tota paitaa.


mä ja ane söpöiltii nurmikolki. vähä tuli pylly märäks ku nurmi oli märkää. 
oon liian cool.

Otin kans eilen jotai kuvia mut en jaksa siirtää niit viel koneel. :-----D Joten jää sit ens kertaan ne kuvat.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆