Wednesday, 10 June 2009

Pika-aamupostaus

Tanaa on ekaa kertaa kaytos na korkkarit, saa naha et miten pysyn pystyssa. : D Toisaalt na on kyl aika tukevat ja mukavat et uskon et menee iha hyvin... Tas koht lahetaa toho hotellin viereisel temppelialueel, siit mennaa aamiaisel ja sit shoppailee ja nakee Wataa ja kumppaneita!

Vaha Ane on muute paras, se osti Kyoto Towerist yli sopon stitch laukun minka ma oisin ostanu jos Ane ei ois ehtiny ekaks... Mut sit Ane myi sen mulle, koska se sopi kuulemma mulle paremmin ja oli sopompi ja gaig. *_____* Oon niin onnellinen ku ta laukku on iha paras! Nyt vaa toivon et Ane loytaa itellee jonku ylicoolin laukun.

Sen kyl sanon etta ku kerran on kayny Japanis ni osa sydamest jaa tanne. Oon nii rakastunu tahan paikkaan et haluan kyl joskus asua taal. Tulla vaihto-oppilaaks tjn.

1 comment:

  1. Onnea korkkareilla kävelyyn, (jos koko päivän niillä käpyttelette uskon et ootte illalla jalat paketissa XD)

    Vitsit kun pääsis vaihtariksi, joo. Hei oikeesti kannattaa lähtee jos saat vaan jonkun maksumieheksi. Kallista kun on. (yhyy mä en päässy) Mutta ajattelin että sitten vuoden parin päästä lähtisin kauppakorkeesta/yliopistosta (yhyy oon vanha kalkkis) opiskelija vaihtoon/ihan opiskeleekin olis makeeta (mutta turhaa sillä liian kallista luin jostain et jos meet ihan opiskelee opiskelee japaniin niin lukukausi maksu oli about 7000e vuodelta (siis jossain ylemmän asteen koulussa.)

    XD no nyt mä meen pois kirjoittamasta jotain pitkää turhaa viestiä.

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆