Thursday, 16 July 2009

Epäjapanipostaus

Mulla on ongelma. Ja sen nimi on vaatekaappi.


Mulla ei oikeesti mahdu kaikki vaatteet tonne. Ihan hirveästi pitää tunkea. Ja alle kuukausi sitten otin sieltä pois käyttämättömiä vaatteita... Pitää varmaan vähän miettiä ennen kuin seuraavan kerran valitan ettei mulla ole tarpeeksi vaatteita. : D Tarvitsisin ainakin kaks kertaa isomman kaapin, että saisin kaikki mahtumaan! Nyt oon onneksi tyhjentämässä mun toista kaappia kaikesta turhasta rojusta niin saan sinne varmaan tungettua vaatteita. Toisaalta en tiedä miten ne järjestelisin eri kaappeihin, mulla on kauhea perfektionistinen puoli kun järjestelen kaappeja. Hameitten pitää olla samassa pinossa, housujen, t-paitojen...

Mutta se kaapeista! Koska viime viikonloppuna oli ANIMECON.


Tän näkösenä olin liikkeellä perjantaina ja lauantaina. Sunnuntaina asu oli melkein samanlainen, ton mekon tilalla oli vaan Zaran harmaa ohut mekko missä luki "I ♥ CUTE GUYS". :----D Näin tosi paljon kavereita ja hengailin niitten kanssa, uusia tuttavuuksia sen sijaan ei osunut kohdalle. Mutta oli tosi kivaa nähdä kavereita joita ei muuten näe usein ja nähdä hienoja cosseja (joita oli säälittävän vähän IMHO). Teen itsekkin varmaan seuraavaan coniin minne jaksan Lucky Starin Konata cossin, koska oon sen verran animenörtti. Höhö.

Sitten cossiasuihin! Tä on aika pelipainotteinen näkökulma mut ei se mitää.


Siis aivan ihana Seymoure x Yuna cosplay Final Fantasy X -pelistä. Tää pari suorastaan tihkui karismaa! Vasta jälkeenpäin sain tietää, että toi Yuna oli vieläpä yks mun tuttu joka on tehny muutenki ihan loistavia pukuja. : D Mut rakastuin näihin.


Maailman söpöin Soldier Cloud FFVII:stä! ♥ Ihan äärettömän suloinen ja onnistunut cosplay. Toi peruukki oli ihan sairaan onnistunut, oon aina ollu sitä mieltä et hiukset ja meikki on yksii tärkeimpiä osia cosplayssa. Vaikka ois miten hienosti ommellu puvun niin jos hiukset tai naama feilaa jotenki niin ei kyl oo onnistunu...


ONNISTUNEIN WAKKA JONKA OLEN IKINÄ NÄHNYT. Pakko sanoa että tyyppi on itseasiassa vielä paremman näköinen kuin Wakka koko pelissä, mutta se on musta ihan plussaa. : D Hiukset on tässäkin tosi hyvin onnistuneet. Ja tä oli kuulemma tyypin ensimmäinen asu, aika hyvin!


Conin onnistunein Reno cossi mun mielestäni. En tajua miten ihmiset feilaa Renonkin nykyään niin helposti, puku on simppeli mutta useimmilla kompastuskivi tosiaan on tuo tukka. Pitää oikeesti olla kunnon tukka/peruukki kun cossaa!


Mä sitten vihaan huonoja KH-cosseja, mutta onneks sit löysin tän porukan. ♥ Oli ihan ylisöpöjä, hiukset ja meikit onnistuneet. Sen takia sekään ei näytä niin pahalta että tyypeillä on tennarit. :--D


Todella upea Bleach cosplay. Joskus pari vuotta sitten fanitin sarjaa, ja vaikka en enää sitä katsokkaan niin tää pari pisti silmään.


AAAH oon ihan älysuuri Hikaru no Go -fani, ja sit vastaan tulikin ihan täydellinen Hikaru! Conissa oli myös toinen Hikaru mutta se ei todellakaan ollut yhtä hieno kuin tämä. : D Tyyppi pyysi minut mukaansa pelaamaan gota mutta mulla ei sillä hetkellä ollut aikaa. ;___; Sääli.


Sokerina pohjalla upea Minimoni cossi! Harmi kyllä tulin juuri silloin ottamaan kuvaa kun yks cossin jäsen oli lähtenyt. :---( Mutta oli ne söpöjä.


Veikko kuvas.
Sunnuntaina mentii afterpartyttaa Kaisanniemeen aika isohkolla porukalla. Oli mukavaa, koska animeconissa joku mies myi eurolla animecon peppualustoja. :----D Meidän tosiaan piti lähteä takas Turkuun kahdeksalta lähtevällä junalla... Ja se venyi siihen, että suurin osa lähti 23:00 lähtevällä bussilla. XD Mä olin vähän nolo mut ei se mitää.

Kiitoksia vielä Fluorille, joka tarjosi yösijaa! ♥ Mun mies forever. Sit oli kans kiva nähdä Rudolfia ja Joshiota joista mulla on niin rumia salamalla otettuja kuvia, että en usko että saan julkaista niitä. XD Oli iha parasta läppää taas. Ja tosiaan oli tosi kiva tutustua taas paremmin kaikkiin Stadi-ihmisiin ja Hasu tulkoon Turkuu bilettämään.

Ps. Sitku saan mun palkan aijon tilata tummanruskeet lisäkkeet ja värjätä hiukset tummanruskeeks ja laittaa otsatukkaan oransseja raitoja. : D Törkeesti varastin ton idean japanilaiselta mallilta jonka nimi tais olla Ayamo joku.
Pps. Oon kuunnellu uhkaavan paljon Morning Musumea....

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆