Wednesday, 1 July 2009

Garagara GO!!

Ai niin, piti viime postauksen loppuun vielä laittaa vähän ihkuilua, mutta unohin. : D

Ensinnäkin, sunnuntaina oli Tuska. Odotin sitä enemmän MUCCun kuin girugameshin osalta, koska girut olin nähnyt jo toukokuun sisäkeikalla ja se on edelleen muistoissa kauniina ym. Mutta mukkulit. Ei herranjumala, näin ne viimeksi -07 Tavastialla, ja rakkauteni bändiä ja sen musiikkia kohtaan on tämän parin vuoden aikana vain kasvanut. Oli aivan ihanaa kuulla tosi monia uusia biisejä, näin esimerkkinä Sora to ito, jonka aikana rääyin sanoja ja hevarit vähän tais naureskella. : D Lisäksi ne soittivat Saishuu Resshan, mikä oli todella iloinen yllätys ja loistava hieman vanhempi biisi. \o/

Nä kuvat mitä mulla Tuskasta on, on tosi kämäsiä koska sinne ei saanut raahata mukana järkkäriä ja mulla on joku antiikin aikainen digikamera, jossa on peräti 3,8 megapikseliä. :-D


Lisäksi saan kiittää Nemua ja Annikaa, että minulla ylipäätään on kuvia koko tapahtumasta, koska ite olin niin lyhyt ja fiiliksissä että siitä ei olisi tullut mitään. :-----D Ja nyt MUCChan on tulossa takaisin Suomeen kahdelle onemanille! Jeesus Kristus, tätä tilaisuutta ei voi jättää välistä, oon fanittanu MUCCua ihan sikakauan jo. Huomenna mennään Vernan kanssa ostamaan lippuja.

Asiasta toiseen, sain tässä pari päivää YesStylen newsletterin s-postiini, jossa kerrottiin mehukkaista alennuksista. Joten enhän mä tietenkään voinut sitä ohittaa.


Nää kaks paitaa siis päädyin tilaamaan, molemmat ihan reilussa alennuksessa. : D Ainoa vaan, että näistä nettitilailuista ei ikinä tiedä sopiiko päälle vai ei ku noi mallitki on tollasia pienitissisiä ku ite oon tälläne lehmä jol on isot utareet. Lisäks yleensä oon lyhyempi ku noi mallit. Mut oonko paras vai paras, ku olin tilannu noi ni toi valkone huppari loppuki sit aika nopeesti varastoista. >: D

Näin loppuun viel Big Bangin uus japsimusavideo, oon toho biisin ainaki koukussa!

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆