Thursday, 30 July 2009

Palkkarahojen tuhlailua





Mulla on vauvoja! Ensinnäkin tollanen baby pink nintendo ds, jonka ostin kesätyöpalkkarahoilla. Ostin sen pari päivää sitten ja oon jo nyt hakannu pokemonia iha into piukassa. : D Nimesin laitteen Emilyksi, mutta koska oon truu ihQ japan girl niin se on エミリーちゃん. ♥

Lisäksi eilen äiti haki vihdoinki postista mun ja Janeten pidennykset! Mun hiuksista tulee siis ton väriset huomenna ja otsatukkaan oransseja raitoja, kuten japanilaisella Ayamo mallilla. *---*<3

2 comments:

  1. Vähä noi varmaa sopii sulle! Toi väri on nii söpö *-*

    ReplyDelete
  2. toivottavasti sopii. *w* toisaalta mul oli talvella melkeen saman väriset hiukset ni uskon et toi sopii iha hyvin!

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆