Tuesday, 28 July 2009

Selma-asiaa

Tässä vähän pärstäkuvia eilisestä ja tästä päivästä!


Eilinen päivänasu.
Paitamekkoasia - H&M
Korut - Friis&Company
Kengät - Converse


Ja vähä parempi kuva feat. Vernan punanaamiolasit.
+ laukku one waysta


Tänään olinkin sitten tämän näköinen. Olin myös leikkisämpi muokkauksen kanssa. : ) En tätä muuten tänne tunkisikaan muttaku mielestäni noi värit on aika hauskat!


Hippie! Löysin yhestä laatikosta ton PANNAN ja leikin vähän sen kanssa. :----) Ane sanoi, että oon laittanu kuvaan liikaa keltaisuutta tai jotain, mutta ihan hauskalta tän kuvan värimaailma näyttää ainakin mun näytöllä. Mitä mieltä ootte?

Sori, tästä tuliki vähän selmatäytteisempi postaus, mut seuraavassa voiski olla sit jotain vähän järkevämpää !

Saatiin muuten Annikan äidin kautta liput DBTL:lään (siis festarit turus, down by the laituri) ja ollaan menossa sinne lauantaina hengaamaan. Oltais päästy kans perjantaina, mutta mä ja Ane ainakin ollaan menossa yhden Hennan synttäreille sillon!

Mun pidennykset tuli muuten postiin, huomenna varmaan haetaan ne ja sit perjantaina pääsen kampaajalle. *___* En ole koskaan odottanut kampaajakäyntiä näin hartaasti!



Tässä viel loppuun aivan ihana biisi by Kra. ♥ Yritin joskus pari vuotta sitten kuunnella Krata, mutta sillon se oli liian iloista mun makuun. :'''D Mutta nyt oon kuunnellu tätä biisiä ihan rakastuneena!

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆