Wednesday, 26 August 2009

become a flower


Eilen. Aika vammanen kuva + huone sekaisin, mutta mulla ei ollu mitään järkevää alustaa mihin laittaa kamera ku oli itselaukaisin ni pöytä oli kyl aika matala... Ja tarkennus meni päi persettä. : DDD Mut silti toi asu + ne Zaran ruskeet kenkulit.

Musta paljettipipo - H&M
Musta neule - H&M
Valkoinen printillenin paitamekkoasia - YesStyle, Sechuna
Korut - Friis&Company

Tän päivän päivänasust ei oo kuvaa suunnillee sama ku tuol yhes postis se toinen Sechunan raitapaita ja sit ne onlyn farkut etc. Oli vähä kiire kouluu ja ei ollu missää vaihees innostusta kuvailla tota asua.


Mut kävin Iidan kaa tänää eka Coffee Houses, sit kierreltii kauppoja ja käytii viel Arnoldsis. Iha kiitettävästi rahaa meni tänään siis pelkkään kahvitteluun, no ei siinä mitään en oo pitkää aikaa käyny kahvil kenenkää kaa..


Sain siivottuu mun vaatekaapista kaikki skeidat ulos! Lähinnä tilaa tuli tohon henkaritilaan sielt lähti kaikki kamalat ernurytkyt ku en jaksa niit enää kaapissa pitää, vaikka mulla oliki kauheet suunnitelmat myydä niit huutonetis. Mut kattoo nyt mitä niil keksin. Jos joku on kiinnostunu BODYLINEn hameista ja mekoista ni voi tulla multa kyselee.

Toi ylempi hylly mis pidän enimmäkseen paitoja taas hirvittää mua. Sinne ei mahu mitää!

Huomen meenki hakee Abingdon Boys Schoolin lippua~.

3 comments:

  1. Lol mä voisin käydä sun ernurytkyt läpi jos siel ois mitään mulle XDDDD Haluutko muuten et tuon sun lolitat takas?

    ReplyDelete
  2. Joo jos sua kiinnostaa ni voisin esim myydä sen liivin mitä käytit siel fashion showssa. : DDDDD Joo ja tuo mun lolitat takas. *___* Ne wa-lolita jutskat on tyylii ainoot mitkä haluun pitää!

    ReplyDelete
  3. laita huuto.nettiin myyntiin tai tänne kuvien kera :----D

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆