Wednesday, 12 August 2009

Bilehile party hardy

Tässähän on mennyt melkeen viikko viime postauksesta. Se johtuu siitä, että mulla on ollu ELÄMÄ. : D Koko viikonlopun biletin vaan villisti ja tänään menen selvittämään mitä mun koulunkäynnille tapahtuu. Se näköjään nyt jatkuu Raision lukiossa, missä koulu alkoi jo eilen... Mutta joo meen tänään tsekkailee sinne paikkoja sekä laittamaan lukujärjestyksen kuntoon. Saatan saada tässä parin seuraavan viikon aikana siirron Turkuun lukioon, koska mulla on ihan järjettömän pitkä matka Raisioon. Mutta sen näkee sitten.

Oon kans kohdannu kriisin, mun omat hiukset on tällä hetkellä jo kriittisesti niin vaalentuneet etten todellakaan voi edes kuvitella pistäväni pidennyksiä päähän! Ei siinä mitään, oon sitä mieltä ettei mun hiukset ilman pidennyksiä oo mitkään hirvittävätkään, mutta lauantaina ois äidin synttärit minne haluisin laittaa ne päähän ja ehkä kihartaa... : ( Ane muuten teki mulle lauantaina aivan UNELMA kiharat. *___*


Just täydelliset fuwa fuwa-kiharat! Tässä kans näkyy vähä mun viikonlopun outfittiä, friis&companyn koruja sekä H&M:n musta pitkä neule mekkona...

Eli perjantaina ja lauantaina olin juhlistamassa Anetan ja Viivin yhteisiä synttärijuhlia! Lahjat jäi vähän viimetippaan, mutta sankarit tuntu pitävän ja kaikilla oli hauskaa. : D Oli kans kivaa, kun sinne juhliin tuli Helsingistä porukkaa! Yay!


Ja nä helsinkiläiset tuli tosiaan vähän myöhemmin niin suunniteltiin hieno sisääntulo niille.. Tido soitti kitaraa ja Jukio ja Tintti lauloivat ja tanssivat. Eikä kukaan meistä tässä vaiheessa ollut edes ottanut mitään. :----D


...jokainen voi itse päätellä mitä tässä kuvassa tapahtuu.


Mukavaa yhdessäoloa.


Illan paras idea oli selkeästi lähteä puolenyön aikaan Anetan läheiseen hylättyyn satamaan. Ja tää kuva on siis Anen pihalta ja muokattu, mutta vannon et hylätty satama oli yöllä vähintään yhtä pelottavan näköinen.

Lauantaina sitten bileet jatkuivat ja porukkaa lähti ja tuli lisää.. Yritettiin kans kattoa Watchman mut ekan puolentunnin jälkeen kaikki rupes tekee aamupalaa ja kukaan ei enää seurannu elokuvaa. : D Mentiin illalla hylätyn sataman läheiselle niitylle, pelattiin muunmuassa A-Ö-peliä mikä oli aika mielenkiintoista siinä mielentilassa. Heh heh. Mä lähdin kotiin siinä puolenyön aikaan, kun seuraavana aamuna oli lähtö Cosplay Gaalaan. Siellä oli myös perus tällänen weeaboo meininki, mä ja Nette aiheutettiin kyl katsomossa Visujen kaa aika paljon melua ja kun parvellakin vielä oltiin niin yleisö katsoi alhaalta hiukan oudosti. :D Mulla ei täältä kyllä kuvia ole. : (

After partyt oli myös aika mielenkiintoiset. Ja todella hauskat, mun olis pitäny mennä suoraan gaalan jälkeen kotiin, mutta jäinkin bilettämään ruttikseen ja päädyin sieltä Kenjin luokse yöksi. XD

Mutta tästä pääsemmekin back to cosplay bisnes! Mä ja Nette päätettiin, että tehdään Desuconiin Lucky Star cosplay. Saatiin jopa oma Tsukasa siihen. Nyt jos vielä jostain löytyis Miyuki olisi ihan perfect, mutta jo kolmekin jäsentä tässä cossissa on plussaa. : D


Tsukasaa tulee cossaamaan Netten kaveri Euphy, minä cossaan Konataa ja Nette cossaa Kagamia. Meistä tulee niin parhaita, mennään varmaan yhdessä sitten katsomaan kankaita Helsinkiin! Löysin myös Netten kanssa nettikaupan, missä on täydellisiä peruukkeja tätä varten. Joten hyvää saa odottaa.

Meenkin nyt meikkaamaan pitää lähteä Raisioon vartin päästä.

2 comments:

  1. Näin sut tänään kaupungilla ja olit ihan mielettömän söpö! :---)

    ReplyDelete
  2. En ois ikinä uskonu et kukaan tulis mua tälleen vaan bongaamaan kaupungilla. XD Mutta paljon kiitoksia. *w*<3

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆