Tuesday, 25 August 2009

Floral prints all over the walls

Oon aika paljon näitä kuvia kierrättänyt mm. galleriassa ja facebookissa, mutta ajattelin julkaista vielä täällä. Eli viime viikonloppuna menin Nättinummeen Marian äidin luokse, missä me pidettiinki photoshoot. Mä vamotin ihan kiitettävästi yli puolet ajasta, mutta tuli sitten ihan hyviäkin kuvia!







Ja tosiaan stailaus, kuvat ja muokkaus on Marian tekemiä ja niin!

En oo pahemmin jaksanu koulussa mukana kantaa kameraa niin en oo saanu mitään jänniä kuvia päivittäisistä tapahtumista. Ja muutenki oon nyt vaan datannu kotona. Mutta huomenna meen tapaamaan Iidaa ja mennään kahville, niin katson jos jaksais ottaa siitä kuvia niin sais jotain eloo tännekki. : D Nyt mul on tullu kauhee bloginpäivitysvimma ni on kiva saada päivitettävää.

3 comments:

  1. Voisit muuten tehdä myös omista elämäntavoista postauksen, jos kiinnostaa ?

    ReplyDelete
  2. Selitäs vähän, mitä haluaisit mun elämäntavoista tietää, koska toi on kumminki suht laaja käsite mihin kuuluu kaikki miten syön ja mihin aikaan meen nukkumaan ym ja musta tuntuu että kaikkia ei kiinnosta tollanen kauhee paapatus että mitä oon millonki syöny ym eikä mua itteäni kiinnosta sellasta kirjottaa? :'D Eli jos viitsisit paremmin kuvailla mitä tarkoitat niin olisin kiitollinen!

    ReplyDelete
  3. no eipä sitä varmaan kannata kirjoittaa jos ei itseä kiinnosta...

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆