Wednesday, 5 August 2009

SU - MA

Mun huoneessa oli maailman rumin ötökkä äsken ja hyi.... Se oli ihme littana kärpänen.

Viime sunnuntai.




Mentiin Nettelle... Hesen kautta. Tossa näkyyki mun ja Netten pidennykset käytössä! Ärsyttää ku Hesen valo on vaan ihan hirvee ja mun tukka näyttää oudon väriselt.


Ulkona sato ihan kaatamalla ku lähettiin Hansasta! Onneks ku käveltiin Nettelle oli jo selkeää ja nähtiin sateenkaari. Sateenkaaria on muuten harvinaisen vaikea kuvata, jouduin muokkaamaan tätäkin ihan sairaasti että sain ton sateenkaaren jotenki näkyviin.


Janette osti z.i.p:stä tollaset lappuhaalarit alennuksesta! Oli söpöt. Mä ostin samasta paikasta tavalliset mustat sortsit, koska mulla ei oo ollu ikinä sopivan kokosia neutraalin värisiä sortseja.


Yritettiin ottaa järkeviä kuvia, mut lopputulos oli tätä luokkaa. : D Ja valaistus oli suoraan sanottuna paska, joten salamalla jouduttiin raiskaa kuvia..


Yhteiskuviaki otettiin!


Kokeilin tollasta ihme pompulasysteemiä noilla pidennyksillä.... ja lopputulos oli aika painava. :'D


teinipeili niinq.


Seuraavana päivänä mentii Netten, Vernan, rikun ja Stellan kanssa istuskelemaan jokirantaan. Oli mukavaa!

Hieman random kuvaposti, mutta seuraavaan merkintää voisin kirjoittaa jotain mielenkiintoistakin...

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆