Thursday, 6 August 2009

There is always something that princesses need

Mulla on hirmusasti asioita mitä haluisin tällä hetkellä, lähinnä materialistisia haluja.


Mun on siis ihan pakko saada talveks jotku valkoset saapikkaat! Mulla on viimeks ollu saapikkaita ala-asteella, koko yläasteen ajattelin että ne ei oo cooleja (paitsi platformit). Mutta nyt oon vaan kuolannu näitä kaupoissa, mutta tulee olemaan hankalaa löytää sopivat, koska mitä tähän asti oon kenkiä katellu kaikissa mättää joku yksityiskohta. Hmpf.


Mulla meni UGG villitys ihan kokonaan ohi viimevuonna, mutta nyt näitäkin on taas ruvenut näkemään kaupoissa ja halu ostaa on suuri... Haluan jotku tälläset vaalean ruskeat. Sit mulla ois ihan perfect kenkävalikoima syksyllä.


Jotku Cheap Mondayn farkut ois kivat... Toisaalta mitä Veikko nyt kertoi, että ne menee nykyään tosi helposti rikki, koska H&M omistaa Cheap Mondayn niin en kyl oo varma enää yhtää. : ( Jotku merkkifarkut ois kyl mukavat. Mulla on tällä hetkellä vaan jotain rumii Onlyn farkkuja.


Oon ny ihan Nana-huuruissa, katoin viime yönä Nanan loppuun ja itkin ihan hirveästi. Niissä loppujutuissa sit mainostettiin että nanasta on tällane simulaatiopeli ja mun on vaan PAKKO saada toi. Vaikka en varmaan ymmärtäis tosta hölkäsen pöläystä, koska mun osaamien kanjien määrä on niin pieni. Mutta siinähän vois oppiakki lukemaan....

Ja täst vimpast en löytäny kuvaa, mut sellane iso tupsupipo ois ihan sikakiva! Joko sellanen värikäs, ehkä vähä gyarumainen tai sit vaan ihan perusvalkone. Perusvalkonen ois tietenki kiva siinä mielessä, että sopis kaikkien vaatteitten kanssa melkeenpä. : >

Kohta alkaa koulu... Kaikilla muilla paitsi mulla. En oo päässy mihinkään, tai no Raision lukioon olisin päässy, mut en haluu sinne ja kaikki kaveritki sanoo mulle et siel on vähä... tyhmää. Yritän viel koulujen alettua soittaa Juhana Herttuan kouluun jos vaikka joku ois jättäny paikan ilmottamatta. Mut jos en pääse minnekkään, pidän välivuoden ja käyn iltalukiossa suorittamassa kursseja ja varmaan töihin yritän hakea. Sit seuraavana vuonna yritän Helsinkiin Torkkeliin.

6 comments:

  1. UGGit on ihanat! Mul on kolmet UGGit ja ootan vaa et tulee kylmä ni pääsee käyttää. :D

    ReplyDelete
  2. Aaaa munki on pakko saada, en kyl kehtaa viel pyytää äitilt rahaa syyskenkii varte ku on viel näin kuumat kelit. *____* Mut esim. lookbookissa tosi moni on haukkunu UGGit pystyy ni ne näköjää jakaa mielipiteitä melkein yhtä paljo ku CROCSit. :'D

    ReplyDelete
  3. Wow, olisi todella upeaa jos oikeasti pääsisit torkkeliin, meistähän voisi tulla jopa tuurilla luokkakavereita. :D (olettaen tietenkin, ettei tämä vedä pääsykokeita ihan penkin alle. :/)

    ReplyDelete
  4. mä oon suht luottavaisella mielellä niistä pääsykokeista, koska mun yks torkkelissa oleva kaveri sanoi että mä saisin helposti vedettyä hyvät pisteet siitä pääsykokeesta. :D

    ReplyDelete
  5. ps omg, torkkeliin? :D
    sit nähtäis paljon useemmin!

    ReplyDelete
  6. Joo oon unelmoini aika pitkäänki et pääsisin torkkeliin ja sit oisin vanhempi niin vanhemmat vois päästää mut helpommi stadiin. *W*

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆