Tuesday, 15 September 2009

Kaupoissa on kierrelty

Tä koeviikko on yhtä tuskaa, koska mulla on kokeen jälkeen aina ollut noin kolme tuntia aikaa ennen preppaustuntia. Tässä ajassa en kumminkaa ehdi käymää kotona, muutaku silleen et ehtisin olee kotona ehkä puol tuntia ni oon sit kuluttanu aikaa vaan ah-niin-ihanassa TURUN KESKUSTASSA. Ja mitäs muuta siellä keksis ku mennä sovittaa kaikkia ihania vaatteita. Oon muuten huomannu, et aina ku meen ettii ja sovittelee vaattei tyylii Zaraa ni oon hirveen epäedustava. : D Anteeks kans kuvien laatu, ei ollu kameraa mukana niin kännykäl on kuvailtu.




Päivän asua tält päivältä. Mul oli kyl harmaa pipoki pääs ku hiukset lagas mut en sit tajunnu sitä laittaa tuol H&M:n sovituskopis päähä.
Paita YesStyle
Housut Only
Kengät Spirit





Tällaset paidat H&M:stä tuli mukaa ku siel oli jotain alennuksia. Nette on saanu mua tykkäämään yhä enemmän ja enemmän tyköistuvista paidoista... Ja ihan hyvä lisäys noi oli mun vaatekaappiin, kiva saada jotai tyttömäisiä paitapuseroitakin.


Ehkä maailman söpöin talvitakki. Ihanan tollanen military tyylinen. Gina Tricot, jotain 60 e. En ainakaan viel oo ostamassa, täs on se pulma et tarviin talvitakin joka käy kaikkien vaatteitten kaa. Tällaseen pitäis tehdä jo paljo harkintoja et mitä takin alle laittais. Saa nähdä tuunko ostaa.




Zaras oli kans tosi kivoja paitapuseroja, ihanan tollasia ilmavia! Oli kyllä vähän liian kallista mun kukkarolle atm.

Ja mun kännykkälaskukin on paisunu ihan reilusti niin en nyt vähään aikaa taas tuu ostaa mitää jännää. : DDD Ai nii ostinhan mä tänään viel Lumenen turvenaamionki. Se oli ihan mielenkiintosen hajunen, mut iho tuntuu jo vähä paremmalta. Jee.

4 comments:

  1. MIKÄ TOI TAKKI ON IHANA ♥

    ReplyDelete
  2. Joo toi takki on vaa paras! ;---; ♥ Se vaan et ton kanssa pitäis olla JUST tietynlaiset vaatteet ja tarviin oikeest sellasen takin minkä kaa sopii melkee kaikki. : (

    ReplyDelete
  3. Sanon ehdottoman ein tolle tokavikalle paidalle : D Kaikki muut on veeeri nais ♥ LAITTI MUMMO EI SAA. Ja tyköistuvat vaattet sopiisulle, all lady like ♥

    ReplyDelete
  4. EI SE OO MUMMOPAITA HIENO OLI paitsi et rintsikat vaan näkyi läpi. XDDDD Mut ei huolta, mul ei tuu piiiiitkään aikaa olee varaa Zaran paitapuseroihin ni ei tuu tommosta kaappiin. Lady style~

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆