Thursday, 22 October 2009

Kysely

KOLME ASIAA JOISTA PIDÄT ITSESSÄSI:
1. Olen sujut itseni kanssa.
2. Mulla on kivan kokoset jalat. Silleen hoikat.
3. En osaa valehdella joten oon useimmiten tosi rehellinen.

KOLME ASIAA JOISTA ET PIDÄ ITSESSÄSI:
1. Laiskuus ja se et unohdan kaiken.
2. Oon välil tyhmist jutuist mustasukkanen.
3. Mun mielipiteet saattaa joissakin ihan pienissä jutuissa vaihdella seuran mukaan, ja se käy yleensä alitajunnassa. Nykyään huomaan sen itekkin ja mua ärsyttää se tosi paljon mut ei vaan pysty tekee asialle mitää. : ( Onneks ne jutut on yleensä just tosi pieniä tyyliin tykkäänkö action-leffoista.

KOLME ASIAA JOTKA PELOTTAVAT SINUA:
1. Se et jos kuvittelen tyylii jotai pelottavaa asiaa liikaa ja mietin sitä ni mun aivot tekee tepposen ja rupeen näkee harhoja kyseisestä asiasta.
2. Se et kaikki mulle tärkeet henkilöt ei välittäiskää musta.
3. Se et joku ottaa mua nilkasta kiinni ku kävelen portaita! HYI.

KOLME ASIAA JOTKA OVAT OLENNAISIA PÄIVÄSSÄSI:
1. NUKKUMINEN.
2. Poupeessa sen likan vaatteiden vaihto. : D
3. Musiikin kuuntelu.

KOLME VAATETTA JOTKA OVAT PÄÄLLÄSI NYT:
1. Musta H&M neule.
2. Piecesin farkkuleggarit.
3. Ginan toppi.

KOLME LEMPIBÄNDIÄSI/ARTISTIASI (NYT):
1. Kara
2. Arashi
3. Vanessa Carlton

KAKSI TOTUUTTA JA VALHE:
1. Mul tuli tänää koulussa kylmä ja huono olo ni tulin kotii. : (
2. Mulla menee tosi hyvin koulussa, varsinki Ranska on tosi helppoo!
3. Tekis mieli mennä nukkumaan.

KOLME ASIAA, JOTKA VIEHÄTTÄVÄT SINUA SUKUPUOLESSA, JOHON OLET MIELTYNYT:
1. Huumorintaju ja nauru ja hymy.
2. Hellyys ja jos sen osottaa sillee ihanasti. ♥
3. Siisti pukeutuminen. Oikeesti tosi tärkee, ei tarvii osata pukeutuu ees mitenkää yli coolisti, kunhan ei vaan näytä juntilta.

KOLME LEMPIHARRASTUSTASI:
1. Nukkuminen.
2. Romanttisten elokuvien ja tv-sarjojen katsominen.
3. Musiikki kaikin tavoin.

KOLME ASIAA, JOITA KUUMEISESTI HALUAT TEHDÄ NYT:
1. Katsoo telkkaria.
2. Lukee kaikkee ällösöpöö romanttist höttöö. : D ♥
3. NUKKUU.

KOLME URAA, JOITA HARKITSET:
1. Kotiäiti (oon lame)
2. Sellane onnensaonkija taiteilija joka tekis vähä kaikkee piirtämisestä laulamiseen ja tyylii pehmolelujen suunnitteluun.
3. Joku muotitoimittaja (paitsi et oisin siin iha paska)

KOLME PAIKKAA, JONNE HALUAT MENNÄ LOMALLA:
1. Hyvinkää
2. Japani
3. Helsinki

KOLME NIMEÄ LAPSELLE:
1. Vaikee keksii näin äkkii. : DD Vappu vois olla aika söpö.
2. Tai Valpuri.
3. Selasin jotai babynames sivuu ja siel oli sellane ku Aulis. Vois olla tosi söpö.

KOLME ASIAA, JOITA TAHDOT TEHDÄ ENNEN KUOLEMAASI:
1. Matkustaa pitkin maailmaa ilman minkäänlaist suunnitelmaa.
2. Rakastaa tulisesti.
3. Julkasta jotain kulttuuria rikastuttavaa kuten levy tai sarjakuva-albumi.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆