Tuesday, 13 October 2009

Secret perfumes













paita GT, toppi GT, farkkuleggarit Pieces, sukat Japanista, kaulakoru Paris Kids, sormus Claire's, kengät Zara, laukku GT

Toi hajuvesi on aivan ihana, hulluilt päivilt vaan 26 euroa! Olin joskus aikasemmin haistellu sitä stokkalla ja unelmoinu et siinäpä vasta ois ihana lisä hajuvesikokoelmiin ja nyt se on mun. Äiti ei tykänny ku sen nenä on hirveen herkkä eri hajuille mut mitä väliä.

Meen tänää ostamaan uuden yöpuvun, japanintunnille ja sit lähden 19.00 junalla kohti Hyvinkäätä.

Vitsi mun tekis mieli värjätä hiukset mustaksi ja leikata sellanen tosi tosi pyöreä potta. Ei sellasta kattilan muotosta vaan sellanen ihanan kunnon pyöreä! Toisaalta oon kasvattanu näit hiuksii nyt aika pitkään ni en viitteis vaan leikata lyhyeks. Toisaalta, oishan mulla aina pidennykset ja kyllä mä jossain vaiheessa muutenki oisin leikkaamassa tota takalettiä pois et näist tulis tasaset. Mitä mieltä te ootte?

1 comment:

  1. Hei!
    Mitä kuuluu? Ei olla ku viimeksi kesällä kirjoteltu. Mites koulu? Aiotko vielä joskus Torkkeliin hakea?

    Pidän muuten sun hiuksista tosi paljon, pitkät sopii sulle todella hyvin ja otsis kanssa! Ja hei kokeile rohkeesti vaan kaikkea hiuksillasi äläkä ole samanlainen kuin minä joka miettii varmaan jo toista vuotta leikkaanko lyhyeksi :D

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆