Thursday, 26 November 2009

All I wanted was you

Olen nyt tiistaista asti ollut kipeänä, ajattelin eilen et voisin tänää jo mennä kouluun mut aamulla taas heräsin siihen et nenä aivan tukossa ja kurkkuun sattui ihan sairaasti ni päätin et lepäilen viel tän päivän. Mun lukio on ollut viime jaksos ja täs jaksos aivan totaalisen alisuorittamista, joten pitäis ottaa itseä niskasta kiinni.


Ja koska oon vaan ollu kotona en oo todellakaa jaksanu meikata tai mitään. : D Oon vaa istunu koneel ja kattonu elokuvii.


Ja koska en osaa käyttää vieläkään phtoshoppia, tässä on vähän epäsymmetrinen kuva joistain uusista vaatteista. Maanantaina ostin ton paljettipaidan (14,95e) ja hameen (n. 6e) H&M:stä. Sit toi mekko ja alusmekko tuli jo jokin aika sitte YesStylestä, tais maksaa yhteensä postikulujen kanssa jotain neljäkymppiä.


Ja tässä on uudet vauvelit. Ne on vaan ihan täydelliset toi väri ja jopa noitten pohjalliset niis on pupuja. ;___;<3 Niin söpöt. En varmaa viel kumminkaa uskalla ruveta käyttää ku ulkoilma on ollu kovin sateista enkä haluu et nä menee heti ihan kurasiks.

Huomenna back to school, sit Anelle ja lauantaina kultsipuppuli tuleeki tänne! Alunperin sen piti tulla jo perjantaina kunnes muisti et hänellä onki bänditreenit. : (

Oon muuten jumittanu Rihannan biisejä ihan sairaasti atm! Hate that I love you on vaan liian ihana biisi~.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆