Wednesday, 25 November 2009

Bwaaa

Anteeks mua ei oo yhtään huvittanu valokuvata ku on pimeetä 24/7 niin saatte nyt kestää tälläsiä kuvattomampia postauksia. : ( Mut haluun kumminki päivittää ettei homma ihan kokonaa kuole! Pitäis uusia ostoksia kuvata, ostin nimittäi täl viikol H&M:stä ihanan paidan. Ja sain ne reebokin kengätki hankittua.

Täs nyt tälläne kyselyhomma.

1. Kolme viimeistä ostostani Battery, Reebokin kengät ja H&M:stä paita, hame, sukat ja sukkahousut.

2. Isoin julkkis, jonka puhelinnumero löytyy kännykästäni Mul oli joskus Johanna Tukiaisen numero. :-----D

3. Viimeksi googlasin Google Translatorin et pystyin tekee ranskan läksyt.

4. Kaikkien aikojen huonoin ostokseni on ollut Habbohotellin kaikki kama mitä hankin ku olin n. 10 vuotias.

5. Käsilaukussani on ei mitään, koska mä oon täl hetkel tyhjentäny kaikki mun käsilaukut.

6. Suosikkikatuni koko maailmassa on se katu Kiotos mikä oli vaan täynnä kauppoja ja ravintoloja.

7. Tyypillisin asuni tällä hetkellä on Piecesin farkkuleggarit, joku t-paita ja huppari. Koska aamul en jaksa pukeutuu erikoisesti.

8. Hienoin/kallein ostokseni on emt tietokone? Paitsi et en maksanu sitä ite. Omil rahoil on Nintendo DS ja hiustenpidennykset mitkä on varmaa kalleimmat. iPodista maksoin puolet ite. %D

9. Olen riippuvainen tietokoneesta, salkkareista, suklaasta, sosiaalisesta kanssakäymisestä, musiikista....

10. Tyylini kuvailtuna kolmella sanalla kokeileva, värikäs, hauska. Tai ainaki haluisin et se olis.

11. Jos saisin loppuelämäni shoppailla vain yhdessä putiikissa, se olisi apua mä en todellakaan tiedä! Sanon et Hanjiro koska siel oli tosi paljo erilaisii juttui ja se oli hieno. Ja joku Gina ois tylsä.

12. En ole ikinä ostanut mitään Friis&Companyn kenkiä vaikka haluaisin. Ah. Mut ne on kalliita.

13. Parhaat outlet-löydöt teen emmätiä. :------D

14. Jos saisin periä jonkun koko garderobin, valitsisin en mä tiiä tähänkää mitää.

15. Seuraava suuri hankintani on ei harmaintakaan aavistusta. En täl hetkel tarvii erityisemmi mitää.

16. Tyyli-ikonini on Utada Hikaru ja Kimura Kaela ja Shiina Ringo näin ekana tulee mielee. MEG on kans aika jees.

17. Kenkävalikoimassani on aivan liian vähän korkkareita! Ja mustia kenkiä!

18. Unelmieni laukku on Louis Vuittonin käsilaukku mis on se logo eri väreissä ja tausta valkone. *Q*<3

19. Käytän kuukaudessa vaate- yms. shoppailuun Jaa-a.

20. Verkossa shoppailen mieluiten YesStylessä, koska aasialaiset ja varsinki korealaiset vaatteet on nannaa.

21. Suosikkimuotiblogini on sellainen mis muotia ei oteta liian vakavasti.

22. Olen kauneimmillani just ku oon meikannu ja pidennykset on kerranki hyvin päässä.

23. Makutuomarinani toimii minä ja joskus äidilt pyydän apua. : DDD Sit kaverit jos ne tulee tänne ni saatetaa tutkii mun vaatekaappii.

24. Hiukseni ovat ohuet.

25. Toiveammattini on vielä tuntematon. Mulla ei oo hajuakaan mitä haluan tehdä isona. Toivottavasti täs keksin jotai.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆