Thursday, 5 November 2009

If everyone in this world had their one true love, I'd hope that you were mine

Mulla ei oo ollu minkäänlaista inspiraatiota valokuvata mitään, en oo ostanu uusia vaatteita ja mun päivänasutki on ollu ihan tylsiä niin en oo saanu tänne mitään uutta materiaalia. Nyt on koeviikko, koulu väsyttää ja kyllästyttää mua vaan ihan sairaasti. Onneks viikonloppuna pääsen Hyvinkäälle vähän rentoutumaan ja sit alkaaki jo uusi jakso jossa mulla on kyllä ihan kamalat aineet (maantieto, ranska, englanti ja ruotsi).

Oon kyl tosi paljon ehtiny olee koneella ja selaamaan ihania ja inspiroivia kuvia. Oon aivan rakastunu tällä hetkellä kuviin, missä on joku ihana teksti kaikessa yksinkertaisuudessaan. Tässä aika monia mun lemppareita.




Rupesin oikeastaan peräti itkee ku luin tän. Aivan ihana.

















No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆