Thursday, 12 November 2009

She smells like coconuts







Olen pitänyt tänään kunnon hemmottelupäivän itselleni, ostin nimittäin Body Shopista tollasia kookospähkinän hajuisia juttuja (suihkugeeli, vartalokuorinta ja rasva). Kookos tuoksuu vaan niin hyvältä! Ruuassa se on vähä liian oudon makusta mut toi haju. ♥ Lisäks sain vihdoinki värjättyä mun pidennykset, huomenna pääsen taas käyttää niitä. Ja kuten saatatte huomata, mun huone vaatis siivousta aika pikaseen mutta en vaan ehdi.

Mulla oli vaan niin kauhee vaatekriisi yks päivä et kaikki oli vaan pakko viskoa lattialle. No, kyl sitä huomenna tai ylihuomenna ehtii siivota. Lisäks mua ärsyttää ku tääl ei oo vieläkään saatu vaihdettuu lamppua joten tääl kusee ottaa kuvia ja on ärsyttävän pimeetä... No, toivon et saadaan vaihdettuu toi ennen marraskuun loppuu sentään.





Mun puolesta Turkuunki sais jo tulla lunta. Oon kyllästyny tähän harmauteen ihan täysin. Ja viikonloppuna ku kävin Hyvinkäällä ja siel oli jo kunnon nietokset niin oli kyl aika kurjaa tulla takas tänne. Viel pari vuotta sit vihasin talvee ja kylmää, mut on lumessaki omat kivat puolensa. Syksyn harmaus ja pimeys on kurjaa, ei valkosuus ja hanget.



Tollaset hiukset siis tuli sen jälkee ku olin laittanu tummanruskeen, melkeen mustan värin päähän! Omat hiukset on kasvanu ihan valtavasti, noi sivuilla olevat hiukset yltää jo leuan yli! Koht pääsen leikkauttaa tän kauheen takareuhkan pois.

Koulussa alkoi tällä viikolla uusi jakso, mulla on kolmea kieltä ja maantietoa. Ihan rentoa, esim. huomen oon menos kouluun vast 10.45. : D Lisäks mulle on tullu jostain inspiraatiota mm. valokuvaamiseen, ruotsin opiskeluun ja piirtämiseen. \o/ Eilen ruotsintunnilla vaan tajusin et hei, ruotsi on oikeesti helppo kieli. Ja nyt elättelen toiveita et kesällä pääsisin Tukholmaan tyylii viikoks.

Oon hankkinu jonku verran kans uusii vaattei, tuutte näkee niitä päivän asuissa~.

1 comment:

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆