Friday, 13 November 2009

A Song For XX







Ah rakastan tätä uutta jaksoa, herätyskello oli soimassa vasta kahdeksan aikaan mutta torkuin tohon kakskytyli asti. Koulu alko vasta 10.45 joten kerranki sain nukkua pitkään ja ottaa aamulla rauhassa. <3 Yleensä joudun herää jo 5.40 jos haluun kahdeksaks ehtiä kouluun.

Päällä mulla oli tänää One Wayn pipo, GT:n neule, nümphin t-paita, nümphin karhuleggarit ja mamman kutomat villasukat. Oon ihan rakastunu noihin leggingseihin, ostin ne viime viikolla ja vaiks noit on periaattees aika vaikee yhdistellä järkevästi musta tuntuu et oon onnistunu siinä! Se vaa et ne on iha perkeleen isot mut ei voi mitää ku on nii söpöt.

Ei mitää erikoista muuten oo tapahtunu, käytiin Annikalla kattomas zombielokuva joka oli aika huonosti tehty mut siin oli yks sikasöpö näyttelijä. : D

Huomen kuvataidekouluun pitkäst aikaa! Ja mulla on kerranki inspiraatiota tehdä siel jotain.

2 comments:

  1. Meiän kokoset ei vaan voi löytää täydellisen kokosia legginsejä -.- tai no oke GTstä noi valkoset on mulle sopivan mittaset kokopitkinä ku ne on vissii tarkotettuu pohje/polvimittasiks XD

    ReplyDelete
  2. joo hei pitäs ostaa just tollasii 3/4 mittasii vai mitä ne on leggingsei ku ne ois sopivii XDD

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆