Sunday, 13 December 2009

heavenly days

Viikonloppu oli tosi villi, harmi vaan et sillon ku on villi meininki mä en todellakaan muista ottaa kuvia. : ( Lauantaina mentiin kattoo Anen tanssiesitystä, mua ärsyttää ku en pystyny keskittyy siihen tanssiin niin hyvin ku kuvasin videota. Sen jälkeen mentiin pikkujouluilemaan Anelle! Anen äiti oli tehny maailman parasta pizzaa.


Tollaset vaatteet mul oli perjantaina. Toi alushamesysteemi pääs ekaa kertaa käyttöön ja mun mielestä on ihan sairaan söpö!


Jotai lehtii ja mun kalenteri. Rakastan tollasii mustavalkokuvallisia kalentereja, ostin vuodelle 2010 saman tyylisen jo joskus syksyn alussa enkä malta oottaa sitä et saan sen seinälle! Tän vuoden kalenteris on ollu kissanpentujen kuvia ja ensvuoden on sitte kuvia ranskalaisista kahviloista.


Oon jumittanu tätä biisiä nyt repeatilla koko viikonlopun. Yui on ihana.

Huomen alkaa koeviikko, nyt ku oon lukenu vähän ni en stressaa yhtää, kaikki aineet on suht helppoja.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆