Sunday, 6 December 2009

Hyvää itsenäisyyspäivää Suomi




Tällä viikolla on pariin otteeseen ollut ihanan talvinen keli. Ärsyttää vaan ku noi lumet ei pysy sitten millään.. Sais mun puolesta tulla kunnon nietokset nyt jouluks, ja myös sen takii et olis valosampaa! Oon nii kyllästyny siihen et ulkona on vaan pimeetä ja harmaata.


Sain nimpparilahjaks perhetutuilta suklaata. ♥ Mä rakastan näit simpukkasuklaita om nom nom.


Otsatukkaki on iha ylikasvanu -> vedän sivujakauksen. Oon taas ruvennu miettii, et pitäiskö kasvattaa otsatukka pois, mut toisaalta otsatukka sopii mulle tosi hyvin ainaki omaan silmään. Mitä mieltä te ootte? (Pitäis noi kulmatki nyppiä, kauheat pehkot)




Eilisen kuvamateriaali oli suunnilleen tätä luokkaa, joko iha tärähtänei tai sit en oo osannu tarkentaa ollenkaa... Oltiin suht hilpeinä ja päätettiin lähteä öiseen ja pimeään Muumimaahan ku Iida asuu siin ihan vieressä. Siel oli jotain -93 syntyneit jätkii jotka yritti vaan ahdistella meitä, mut me mentiin labyrinttiin pakoon. :---D Onneks Iida osas sen labyrintin, koska oltais muuten eksytty sinne niin varmasti.

Tänää käytiinki mammalla syömässä itsenäisyyspäivälounas ja oli hyvää om nom nom. Yleensä ku mennään mammal mul on joku kirja mukaa, mut nyt ei ollu ja oli aika tylsää ja päädyin kattoo Pimp my ridee about kahdeks tunniks ku muilt kavanilt tuli vaan tylsii sota-elokuvii. : (

Huomenna on koulun itsenäisyyspäiväjuhla minne pitää pukeutua vähä juhlavammin! Saa nähdä jaksaisinko jotenki otettua kuvan sit mun asusta, raahasin kamerajalustan huoneeseen mikä mahdollistaa sen että saisin huonoja salamalla otettuja kuvia, mut parempi seki ku ei mikää vai mitä?

2 comments:

  1. MÄ OON EKSYNY SINNE MUUMIMAAILMAN LABYRINTTII JOSKUS PIENEN:D:D:D: ahahaha

    ReplyDelete
  2. MÄKI OON EKSYNY SINNE JOSKUS. XDDD paitsi se on pari vuotta sitte vaihdettu mun mielest helpommaks ku joskus kaua sit sinne eksy liikaa lapsii jos oikee muistan. ::: DDD Nykyää siel on seinii maalattu jotai perhosii joit seuraamal pääsee peril lol.

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆