Thursday, 24 December 2009

Hyvää joulua kaikille!

Eli hauskaa joulua ja sillee, mä oon aattoni jo vietelly. Tänä vuonna en jaksanu kattoo iänikusia kuumialinjoja tai lumiukkoja, mut ehkä ens vuonna taas jaksais. : D Isä herätti mut kumminki aikasin ku piti auttaa viel paketoimaan äidille menevii lahjoja!




Meijä kuusi haetaa aina pihalta, tänä vuonna oli tämmönen surkee rääpäle mut omalla tavallaan tosi suloinen. Noi koristeet on ollu noi samat niin kauan ku muistan, mut niillä onki sen takia ihan oma tunnearvonsa. Ja lahjat tietenki kuusen alla!


Mä en hirveesti diggaile jouluruokia, laatikot on ihan kauheita. Mut rosolli ja graavilohi on mun lemppareita, nam nam. Niitä oisin voinu syödä enemmänki mut maha pisti vastaan! Oon vielki täynnä!! Huomenna pitäs mennä sukuloimaan ja pitää taas ahtaa ittensä täyteen... No mikäs siinä.


Lahjasaldo oli tänä vuonna tän näköne. : D Suurimman osan tiesin etukätee ku oltii äidin kaa tilailtu netistä. Mut joo, ylhäältä alkaen vasemmalta oikealle nümphin papukaijahuppari, YesStylestä tilattu harmaa huppari mis on kaikkee siistii printtinä, YesStylen harmaa tähtihuivi..
Sit fööni, mitä oonki kaipaillu tosi pitkään. Mul ei oo ollu ku sellane surkee matkailufööni mist katkee virta aina välillä. Tä vaikuttaa tosi hyvältä, täs on kaikkii muotoiluominaisuksiaki. Sit YesStylest musta pitkä poolopaita, musta t-paita mis on printtinä kaks tollast tyttöö, kaks lautasta, YvesRocherilta matkailukoon suihkugeelejä (mm. kookosta ja vaniljaa, namnam ♥), muumimuki, karkkipussi, ystävyyskynttilä Netteltä (tuoksuu vaniljalta *___* ♥), Utada Hikarun live dvd, Girugameshin uus plätty Now (soi täl hetkel taustalla, iha loistavaa settii) ja Arashin live dvd. Sit suklaata ja tommone söpö pussukka, jonka sain poikaystävän äidiltä. ♥

Sit sain viel rahaa mut en nyt laittanu sitä kuvaan. 85 euroa mmmm. ♥ Maanantaina mennäänki vissii Hesaa shoppailee alennuksiin ni kelpaa pienimmätki rahasummat mulle!

Kohta pitäis viel mennä juomaa teetä ja syömää joulutorttuja. Saa nähdä mahtuuko enää.

5 comments:

  1. ihanii joulusii kuvii :D tekee mieli hyökkää mummolaan! =)

    ReplyDelete
  2. Mun mielest noi kuvat epäonnistu ihan kynpil mut pakkoha tänne jotai oli laittaa. 8-----D Mut joulu on kyl ihana. <3

    ReplyDelete
  3. miks kaikki muut on saanu joululahjaks tollasen föönin, mitä mä toivoin, ja mä _en_ saanu? :D

    ja ps. ihana toi sininen lautanen mis on tota kuvioräpellyst *-*

    ReplyDelete
  4. Ida, mitä ihmettä. XDDD Mä taas toivoin mitä tahansa föönii ja toi on kyl tosi passeli. : D Kannattaa hankkia, suosittelen.

    Mun mielest toi lautanen on iha hirvee. XD Tai siis ihan kiva tollae yksittäinen ku mul on tota sarjaa kans muki, mut en kokonaista astiastoo tota haluais, jotenki liian sekava mun makuun!

    ReplyDelete
  5. Joo no kai mun tarvii ite ostaa tollanen ku kukaan ei sellast mul antanu 8( :D

    must toi astiasto on just nättii :-) tai okei, vois se ehkä olla hiukan psykedeelinen kattaus jos koko pöytä olis tollast kuvioo täynnä :---D

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆