Wednesday, 9 December 2009

Just smile







Koeviikko ensviikolla, mut kuka nyt sellasiin jaksaa lukea. Mieluummin katon japanilaista draamaa ja syön jätskiä~. Ei mut siis rupesin katsoo eilen tätä sarjaa nimeltä Smile, ja siin on mun lempinäyttelijä Matsumoto Jun joten on pakko katsoo seuraavaki jakso. : D Kyllä mä niihi kokeisiinki luen (toivottavasti).

Lisäks leikkasin otsatukan takas, pakko sanoo et paaaaljo kotosampi olo verrattuna siihe et mul ois koko aja sellane ihme hiusrätti siin sivussa. Ja tos keskimmäises kuvas ei oo päivän asu todellakaa vaan idea on se, et löysin ton mun Japanist ostaman paidan! Se on vaa koko aja homehtunu kaapis, ku ajattelin et se saa mut näyttää lihavalta mut miten väärässä olinkaa, täähn on ihan superkiva. Tulis kesä niin vois käyttää tätä ihan näin, mut nyt on liian kylmä ni pitää keksii tähä joku juttu ettei tuu kylmä.

Lisäks oon jumittanu tänää Teriyaki Boyzin biisejä, varsinki Tokyo Driftin tota biisiä. Ja nyt tekee mieli kattoo se elokuva! En kyl tajua mihin mun musiikkimaku on menny, mä vihaan tän tyylistä musiikkia suomeks mut ku japsiukkelit tekeeki sitä ni oon iha fiiliksis. Ehkä suomalaiset on vaa liian noloi et niist vois innostuu.



Nyt muuten ku luet tätä tekstiä, ni samantien kommentoimaan. Haluan saada selville et lukeeko mun juttui kukaa vai kirjotanko ihan turhaan ja ketää ei oikeesti kiinnosta. : ( Jos ei jaksa kommentoida muuta, niin kirjoittaa sitten vaikka hymiön tai jotain, kunha ilmottaa olemassaolostaan! Olis tietty kiva saada ihan järkeviiki kommenttei mut.

ps. Ensviikoks on vissiin luvattu pahimmas tapaukses -20 astetta pakkasta. Kuolen ajatukselle, palelen jo -5 asteessa niin miten kestän 15 astetta enemmä pakkasta.

12 comments:

  1. :D Tokyo Drift on ihan paras leffa. Parhaat näyttelijät, hienot autot ja hyvät soundtrackit!

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Paitsi et musta se miespäähenkilö on täysi dorka juntti, mut muut henkilöt rokkaa iha kympil! : D Näin sen viimeks joku reilusti yli vuos sitte, pakko nähä pian uusiks.

    ReplyDelete
  3. =) No joo päähenkilö ei oo parhaasta päästä. Mun lemppareita siinä on ehdottomasti Han (Sung Kang).

    ReplyDelete
  4. apua niin paljon pakkasta ! yhyy mäkään en kestä ! DD:

    ReplyDelete
  5. -CHU: Toivottavasti säätiedotus on oikeasti erehtyny. DD: Meidän mantsan opettaja sano et on tosi vaikeeta ennustaa jopa seuraavan viikon säätä, joten toivon vaa että ois alle kymmene astetta pakkast jos pakkasta on. u__u

    ReplyDelete
  6. luen tosi paljon blogeja mutta oon laiska enkä jaksa kommentoida : < mulla on varmasti kohtalokovereita ketkä kyllä tykkää lukea mutta ei jaksa kommnetoida, pidän kyllä sun blogista paljon! pitää ottaa itteään niskasta kiinni: d

    ReplyDelete
  7. inneon: Joo mäki monesti luen vaan kaikkien blogei, mut nyt ku pidän itekki blogii ni tajuun miten paljo kivampi jos kommentoi edes jotai. : D Kiitos kumminki et ilmotit olemassaolostasi ! Tuntuu etten ihan turhaan tätä tekstiä suolla.

    ReplyDelete
  8. njoo, no blogias lueskelen mut oon harvinaisen laiska kommentoimaa ;)

    ReplyDelete
  9. njoo, no blogias lueskelen mut oon harvinaisen laiska kirjottamaa ;)

    ReplyDelete
  10. Anniina: Kiitos kumminkin kommentoinnista! \o/ Ihana tietää et jotku lukee mun jaarituksia~

    ReplyDelete
  11. Luen luen, välillä vaan en jaksa mutta taas ihana B&J's-kuva anto lisää innostusta<3 :D

    ReplyDelete
  12. Anonyymi: Kiitos kun ilmoitit. : D Mikäli blogin sisältö alkaa toistaa itseään tai käy muuten vaan tylsäksi niin kannattaa aina ehdotella asioita mitä haluaisi lukea niin voisin soveltaa kaikkia ehdotuksia~. Kunhan ilmat rupee tästä taas kirkastuu ja aurinko paistaa pitemmän aikaa päivästä rupee kans tulee varmaan vähä jännempiä valokuviaki taas. : D

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆