Saturday, 23 January 2010

Beautiful, Dirty, Rich







Torstaina mun shoppailulakko, jonka aloitin maanantaina meniki rikki. Löysin Seppälästä kympillä karvaliivin, joka oli pakko saada vaan senki takia et oli iha sikahalpa. : D Tuli kyl heti käyttöön, tänään on mun ja Vernan GLAMOROUS BIRTHDAY PARTIES 2010 ja sopii asuun ku nakuutettu! Lisäks lähti mukaa pari Onlyn peruspaitaa, koru, mekko ja liivi mis oli hopeisii palloi.. Eli oon vaan liian huono pitää shoppailulakkoi. :'''D Mut ei voi mitää et oli halpaa!

Ja eilen mentiin kattoo Sherlock Holmes elokuva. OLI MUUTEN IHAN SAATANAN HYVÄ. Ihan kieltämättä, musiikit oli loistavia ja Holmes oli niin sulonen tapaus. On pitäny ajat sitte lukee jokunen noist opuksista, mut nyt tekee entist enemmän mieli lukee niit kirjoi! Loppu oli kyl just sellanen et salee sielt tulee joku jatko-osa, mikä mun mielest on huono koska toi elokuva toimi yksinään kokonaisuutena niin hyvin.

Nyt pitääki mennä siivoomaan, mun huone on ihan hirveessä kunnossa ja bileet alkaa joskus neljält... Fuck.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆