Sunday, 3 January 2010

Hieman myöhäistä uutta vuotta!

Nyt on sitte 2010, oon lupaillu yhtä sun toista ja toivottavasti blogi menisi sen ansiosta myös tasokkaampaan suuntaan! Oli kyllä villi uusivuosi, vaikka aluksi kaikki tuntuikin menevän ihan päin mäntyä, kun porukkaa tulikin reilusti odotettua vähemmän. Mutta sitäkin hauskempi meininki oli.


Älkää järjyttykö mun korvareikää, päätin ottaa venytyksen pois...


Kiitos vaatekriisin, päätin olla illan mukavissa vetimissä. Onneksi toi hupparimekko jonka sain joululahjaks on rentoudestaan huolimatta tyylikäs ainaki mun mielestä. Hiukset on leteillä, koska oli myös HIUSKRIISI. Pidennykset on siinä kunnossa, että menevät viiden minuutin käytön jälkeen ihan takkuun joten ei huvita pitää niitä enää. Mutta ilman pidennyksiä hiukseni ovat aika mielenkiintoisen malliset, joten letit pelasti tilanteen. Huomenna kyllä kampaaja tulee meille niin saan nä leikattua AH.

Mutta joo. Kuvia ei taas muistettu ottaa juuri ollenkaan ja näitten vähäistenkin kuvien laatu on taas mitä on. Mutta musta tuntuu että näkin kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa joten. : DDDD







5 comments:

  1. Mulle olisi kyllä kelvannut sing star uutena vuotena. :DD Ville Vallattomat on muuten ehkä parhaita kotidrinksuja ever. (Y)

    ReplyDelete
  2. Ei me ees kauaa laulettu singstaria, mulla on ollu toi sama legendat peli joku kolme vuotta nii ollaan suht kyllästyneitä siihe pitäs hankkii joku uus. XD Ja Ville Vallattomat on mun ultimate lemppari kotidrinksu. o/

    ReplyDelete
  3. Näytämpäs ihanan hehkeeltä ja plösöltä tos singstar kuvassa :---------DD no, salmarin piikkiin.

    ReplyDelete
  4. Ane kato mua nois kuvis ja mieti sit. XDDD Oltii molemmat vähä tillintallin.

    ReplyDelete
  5. Tosi kivannäköinen tuo sun harmaa paita/mekko/tunika vai mikä onkaan :D

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆