Tuesday, 5 January 2010

Tauko

Anteeks hirveästi kaikille, mutta vuosi ei alkanutkaan mitenkään parhain päin ja nyt mulla ei vaan ole minkäänlaista halua tai tarmoa päivittää. Arvelisin tauon kestävän parista viikosta kuukauteen, en vielä tiedä. Jos jostakin tulee mysteerinen halu päivittää niin päivitän. Mutta nyt ei tunnu siltä.

Odottakaapa vaan, kyllä sit kevään tullen rupean päivittelemään hienosti.

EDIT: Screw this, juttelin yhden kaverin kanssa ja piristi kummasti joten en mä mitään taukoa haluakkaa pitää. :------D Meen huomen leffaan ni saatte heti huomen jo varmaa uuden postauksen~.

5 comments:

  1. :( toivottavasti sitten jossain vaiheessa tekee mieli postata, mä ainakin odotan !:----)

    ReplyDelete
  2. Onneks et pidä mitään taukoo : DD Kuolisin koska nytki updateet niin oudosti : DD BLÖH en jaksa kirjautua koulun koneelta ni kirjotan tälleen

    T. Pyörä

    ReplyDelete
  3. Nyt onki sit ollu sisällön puutetta ku kouluki taas alko ja päivän asut on sitä et oon topannu itteni vaatteisiin ku tuol on HEMMETIN KYLMÄ! Mut kyl mä nyt ainaki viikonlopun aikana saan jotain kirjotettua. n__n Be patient!

    ReplyDelete
  4. Hei, kiitos kommauksesta blogiini ! =) ♥ Itse myös rakastan raitapaitoja. Harmittaa vaan nois laseis se, et kaikki kyylää aivan ylipaljo ja sit ei oikein viitti missään niitä käyttää. Mut kyl mä niit silti käytän:D<3

    ReplyDelete
  5. Hei, kiitos tosi paljon kommentistasi ! Annoit hyvää rakentavaa kritiikkiä. Kuvat ovat huonolaatuisia, koska yritän aina nopeasti kuvata, kun on kiire joka paikkaan aina, mutta yritän kyllä tästä edespäin varata aikaa kuvien ottamiseen. Blogi on sen takia "synkkä", koska en pidä niin paljon vaaleasta. Tumma tuo enemmän mielestäni tunnelmaa ja se vaan jotenkin sopii mulle enemmän. =) Mutta tosi paljon kiitoksia, itselläsi on kans tosi hieno blogi ! =)

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆