Saturday, 16 January 2010

This time

Pahoittelen heti ekana taas, ku tä on vaihteeks tällänen postaus mis esittelen ostoksii tylsästi sängyn pääl... Ens viikol pitäs saada jotain järkevämpää matskua viimestään!


Eli perjantaina täytin 17 vuotta. Ei tunnu mitenkään erikoiselta tai vanhemmalta ja hämmentää ku joskus ku olin 13 ni 17-vuotiaat tuntu kauheen vanhoilt. : D Nyt oon sit ite sellanen ja on viel iha lapsi olo lolz. Ei tehty mitään erikoist kumminkaa, pidetää Vernan kaa bileet vast ensviikol.

Mut tänää käytiin shoppailemassa, mä löysin kaikkea kivaa! Ensviikol pitääki sit varmaan alottaa shoppailu-lakko, oon antanu luottokortin vinkua AIVAN liikaa. Muutenki menee hirveesti rahaa tänä vuonna taloremonttiin niin kiva ku kulutan vanhempien tuloja viel kaikkiin vaatteisiin ym...


Löysin H&M:stä tälläsen ihanan korkeevyötäröisen hameen, sopii mun Zaran tissipaidan kanssa ihan ÄLYTTÖMÄN hyvin! Laitan tän sinne synttäribileisiin. Onnistuin niitä molempia sovittaessa jopa tekemään siihen paitaan reiän ku se jäi vetskarin väliin.. Onneks sen saa ommeltuu.


Tän löysin One Waysta~. Oli alennuksessa, joten oli pakko ostaa ku oli viel oikeeta kokoaki. Ku alunperin se oli ollu sen verran tyyris farkkuhameeks et en ollu viittiny ostaa. Mut vihdoinki toi on joku söpöin hame ikinä.


Sit kaikkee randomkrääsää. Piecesin sukat Onlysta, ihanaa ku on vihdoinki söpöi sukkii! Sit paljo korui glitterist ja vyötärövyö Piecesilt. : D

Pitäs muuten keksii joku hyvä tapa millä saisin kuvattua päivän asut... Äidin kuvaustaitoihin en luota, kaverit ei koskaan jaksa kuvata mua, telineel on tosi vaikee säätää eikä oo mitään taustoja... Miten ite otatte kuvia päivänasuistanne? Ärsyttää ku mul on tosi monesti nyt ollu kivat vaatteet mut en oo päässy esittelee. : (

7 comments:

  1. Hei onneksi olkoon! Tuo ylimmäinen hame on ihana :)

    ReplyDelete
  2. Kiitos. *__* Joo toi hame on ihan perfect, en millään malta odottaa sitä et pääsen käyttää sitä. 8D

    ReplyDelete
  3. Ihanii ostoksii taas vaihteeks, mua pelottaa et tuun sinne sun juhliis liian hienona ku ajattelin yht ihan sikasiistii mekkoo sinne. :-D

    ReplyDelete
  4. Anna ei haittaa yhtää mitä hienompi asu sen parempi meininki vaa! *O* Mua itteeni ärsyttää ku ei oo ton hienompaa asuu, mut toiki on kyl kiva. : D Tuut vaan niin hienona ku ikin haluut~

    ReplyDelete
  5. Oke :-D haha. Toivotaa et saan hiukset jotenki hienosti kiharrettuu, ettei ne oo tälläset suorat ja tylsät niinku jokapv :-D

    ReplyDelete
  6. Joo mäki yritän saada latvat kiharrettuu sillee tosi hauskasti mut saa nähdä miten onnistun. XD oon ehkä paskin hiustenlaittaja ikinä. :--D

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆