Thursday, 14 January 2010

You shoulda loved me right when you had me

Heibs vaan kaikille, tässä on tapahtunu yhtä sun toista minkä takia en oo ehtiny päivittelemään. Ja eilen ku oisin halunnu tehdä postauksen oli kauhea sähkökatkos. >:I Ei ollu kivaa, istuin joku kaks tuntia kylpytakissa, ku odotin et sähköt tulis takas ja pääsis föönaa hiuksii. Lisäks menetin sen takia salkkarit!!1 No joo, sähköt ei vissii tullu takas ku joskus yöllä mut sen ansiost meninki nukkuu jo puol kymmneltä.

Lisäks erosin tässä mun poikaystävän kanssa niin tunne-elämä on hiukan heitelly ylä- ja alamäkeä mut ei siitä sen enempää. 8---)


3. päivä hiuksetki pääs lyhenemään. Mun se iänikuinen takaletti leikattiin kokonaan pois ni nyt on vähä tälläne polkkamainen tukka. Kasvua odotellessa...

Mulla on huomenna synttärit, joten sen kunniaks kävin ostamas itelleni lahjoja. *__* Äiti ei osaa ostaa mulle ite lahjoi tai se päätyy ostaa jotain tosi kamalaa, joten laitoin luottokortin vaan vinkuu.


Friis&Companyn hapsulaukku mitä oon kuolannu varmaan puol vuotta. *Q* Ja se oli viel alennuksessa joku -30% eli halvaks tuli!


H&M:n lastenosastolta löysin sopivan nahkatakin. :'''D Muuten täysin sopiva, mut tisseille ei oo yhtää tilaa! Joten tuun tätä sit käyttää enemmänki auki. Ihana saada vihdoinki uus nahkatakki, mulla oli vuos sit käytös sellanen musta ihan ylimiehekäs minkä löysin keskelt yötä linkka-asemalta sillon ku siel ei ollu ketää muita ni ajattelin omii sen... Mut löytäjä saa pitää? Tätäki olin kuolannu pari kuukautta ja nyt se on mun. *w*


Sit ihana vanhanaikanen Mikki Hiiri -paita H&M:ltä kans. *_____* Rakastan vanhaa mikkii! Tä oli tosi extempore ostos, en ees jaksanu kokeilla, onneks Nette sano et tän malliset paidat yleensäki sopii mulle ni päädyin ostaa. Ja sehä sopii ihan mainiosti, jopa ton nahkatakin kanssa.

Nyt voisin mennä siivoo huonetta, tekee koulujuttui ja värjää hiukset! Ciao~.

2 comments:

  1. Ihanii ostoksiiii! Ja mul on sama juttu mun poikaystävän kaa, en ees tiiä seurustellaanko me enää. :D
    Ja meiän pitää nähä pian!

    ReplyDelete
  2. Suhteet on iha liian hankalia. 8---(
    Nii pitää hei nähä. *___*

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆