Thursday, 18 February 2010

I'll be down down down down






Kokeilin tänään kiharrella noita pidennyksiä, epäonnistuin. Noista tuli omasta mielestäni tosi suttuset eikä yhtään sellaset kivat mitkä oli mieles. 8( No, harjoitus tekee mestarin. Ja äiti lupas et hankittais uus kiharrin, mulla on tällä hetkellä käytössä joku äidin 80-luvulla ostettu kiharrin josta ei kyllä oo yhtään mihinkään... Teki muuten pahaa kihartaa noita, mulla tuli sellanen olo et olin vaan tuhoamassa mun kauniita ja sileitä uusia hiuksia! No, pakko kestää ku haluun kiharaaaat.

Voitteko muuten suositella jotain hyvii kihartimia? 8) Mä en tiedä noista lähes mitään ni en haluis lähtee ostamaan sikaa säkissä. Suositelkaa vaikka jotain merkkiä?

Oon koukussa munakkaisiin. * w * Sellasen saa tehtyä niin nopeasti ja maistuu ihan taivaalliselta, varsinki ruisleivän päällä. Om nom nom. Voisin kuukauden vaan syödä noita.


Lisäks oon koukussa SNSD:n tohon uuteen biisiin.

4 comments:

  1. Suosittelen et kiharrat mielummin foliorullilla/paplareilla/tms. Mulla on kai saman "merkkiset" lisäkkeet ku sulla, lämpökäsittely lyhentää niiden ikää.:D ja foliorullilla/paplareilla saa ihan samanlaiset ku kihartimella~^^

    ReplyDelete
  2. Joo mä kans mietin et pitäiskö mieluummin kihartaa paplareil, pitäs varmaa koittaa joku päivä 8D

    ReplyDelete
  3. Oot mun kaima! Oon tätä ennen kuullu/tavaanu vaan yhen.

    ReplyDelete
  4. oho. :DD Selma ei kyl oo mikää yleinen nimi!

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆