Monday, 1 February 2010

Is that the light at the far end of the tunnel or just the train

En näköjään oo ainoo jota masentaa tähän aikaan vuodesta. Mua ei vaan tunnu innostavan mikään, koulu tuntuu turhalta ja mulla on koko ajan kaikesta tosi huono mieli. Saattaa johtua siitäkin ku olin neljä päivää putkeen pelkästään kotona, ku olin kipee ja alkaa olla mökkihöperyyttä. Lisäks mulla on tosi ruma olo kokoaja mut... : ( No, onneks viikonloppuna pääsen HELSINKIIN.



Tämmönen mekko lähti tänään tilaukseen YesStylestä. Se makso vaan 16 euroa ja oli IHAN pakko saada. Yritän kans täl hetkel säästää rahaa pidennyksiin ni tä vähän nyt hidasti sitä mut ei voi mitään. Mun pitäis kans etsiä kesätöitä, mutta ei oo mitään hajua mistä niitä löytäisin ja pitäis CV kirjottaa kans mut ei mitään intoa mihinkään.

Haluun vaan ulkomaille tai ees Helsinkiin vaan pitkäks aikaa silleen et ei oo mitään suunnitelmii niin et päivä kerrallaan vaan eläisin ihan huolettomasti. But for that you need money and I dont have it~.

Toivottavasti pian tulee kevät ja kesä, että sais tähän ees jotain piristystä.


2 comments:

  1. Et todellakaan oo ainoo, jota masentaa. Mulla on ollut hirvee kooma päällä viimeiset neljä kuukautta, eikä se varmasti mene ohi ennen kuin keväällä. Se on tää talvi, kun on kylmää ja ällöttävää. D:

    Hei, kysyisin sulta tuosta YesStylestä, että onko siellä miten kamalat postituskulut ja tarviiko sen kanssa sählätä tullin kanssa kuten esim. Akinaiblogista tilatessa?

    ReplyDelete
  2. Ja viel on ainaki kuukausi talvea jäljellä, ihan pepusta. x__x Ei pitäs antaa vuodenajan vaikuttaa näin paljoo, mut Suomen talvi pystyy kyl masentaa kenet vaan. :D

    Mun mielestä se perus postikulu on YesStylestä n. 22 dollaria tai jotain vastaavaa, oon tilannu kolme paitaa ja huvin kerralla ja on sama postimaksu vaik tilasi vaan yhdenki tuotteen. Mulla ei koskaan oo ollu noi tilaukset yli sadan euron ja ei oo viel jääny kertaakaa tulleihin vaan nätisti on tuotu ovelle/postiin. n_n

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆