Tuesday, 16 February 2010

Love like oxygen

Koeviikko on sujunu leppoisasti. En oo tehny kokeitten eteen kyl mitään, en vaan jaksa stressata kokeista ja koulusta täl hetkellä. %D Tänäänki tein KAKS äikän pikkukoetta, joihin pitäis kumpaanki käyttää yleensä vähintää tunti... Mä sain ne tunnissa ja vartissa tehtyä. Sen näkee sit varmaan myös tuloksista köh köh.




Otsatukka on ylikasvanu joten rupesin taas pitämään sitä sivussa... Ja nyt tekee mieli oikeen leikata tollaseen malliin. Mut kyl must silti tuntuu et suora otsis sopii paremmin. Vai mitä mieltä te ootte? Tollanen vai suora? :D Ja alemmas kuvas onki uus paita, jonka ostin Zarast. Mul on ollu täs viimeaikoina hirvee kriisi, et mihin suuntaan haluisin mun tyylin menevän. Lopputulos: Haluun niiiin pukeutuu (edelleen) sellasee japanilaiseen/korealaiseen pikkutyttötyyliin. *_* Ja tämmöset paidat sopii hienosti ja tykkään paljon. Vaik eka en ollu varma tost printist mut mitä enemmän katon sitä, sitä söpömpi se on. ♥


Mun heikkous on söpöt alusvaatteet. Varsinki Piecesin bokserit. Kuka voi olla pitämättä noista? Liian söpöi.


Uusii perusjuttui, tarttin uuden dödön ku oon vissiin allerginen vanhalle. Ja tä on sellane jotenki rauhallinen, viimeks ku käytin tätä ni oli sillee iha hyvää. :D Nyt tä adidas mitä täl hetkel käytän on vissiin liian tujuu tavaraa.. Lisäks olin paniikis lakkahyllyl ja mietin et mikä ois hyvää. En oo koskaan ennen käyttäny tollast joten toivottavasti toimii. Huomatkaa myös uudet meikkisienet!


MUN UUS LAMPPU. * _____ * ♥ Vanha oli sellane minkä olin valinnu ehkä neljä vuotiaana, siin oli ties mitä norsuja ym. aika hehkeetä. Ja se valaisi ihan älyttömän huonosti. Joten tää spottivalaistin on mun uusin rakkaus 4evah. ♥ Sitku sais viel huoneen siivottua niin pystyis tekee huonepostauksen. :D

Nyt meenki pelaa Princess Maker 2 -peliä. Ciao!

2 comments:

  1. awww noi piecesin bokserit *___* pakko käydä itekki metsästää niitä!

    ReplyDelete
  2. Joo ainaku käyn Onlys tai Vero Modas on PAKKO käydä kattoo onks tullu uusii boksereita. * __ * Osaa vaan olla syötävän sulosia.

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆