Wednesday, 3 February 2010

Over the rain

Jotain, mitä oon ostanu.




Jotain, mitä oon lukenu.


Jotain, mitä oon kuunnellu.



En menny tänään kouluun, koska mun maha on ihan sairaan kipeä. Että on ihanaa olla nainen hihhih. Nyt oonki sit kuluttanu aikaa vaan lukemalla ja kattomalla japanilaista draamaa. Lisäks sain kirjotettuu Watalle sähköpostia. Oon fiilistelly kesää ja muistellu vanhoja. Nyt pitäs sit saada jotain oikeesti aikaseks, mm. siivota huone ja opiskella hiukan omatoimisesti. Oon ollu nyt aika superpaljon poissa.

Stressaan kans ihan sairaasti ehdinkö saamaan perjantaiks opiskelijakorttia. Ku pitäis päästä matkustaa junalla. Toisaalta ainahan voi yrittää lapsena mut sit kumminki just nyt multa kysyttäis papereita...

Päätin nyt kans VIHDOINKI alottaa toteuttaa mun herkkulakkoa ja kesäkuntoon menoa. Pitäis ruveta kans liikkumaan. Täks kesäks haluun kumminski uudet bikinit, koska vanhat on jo pari kesää eläneet.

Pitäis kans töitä ruveta hakee kesäks, mut ei oo mitään ideaa mistä mä työpaikan saisin. Minne te aijotte mennä kesätöihin ja mihi laittaa hakemuksia jne?

1 comment:

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆