Wednesday, 10 February 2010

We belong together

Viikonloppuna oli lievästi sanottuna aika villiä. Joten ei tuu varmaan yllätyksenä, etten taaskaan muistanu ottaa just ollenkaan kuvia. :--D No, sillä aikaa ku odottelen saavani kuvia muilta niin saatte nähdä mun piirustuksia!


7.3. on seuraavat Annyeong!Partyt, jonne en ikävä kyllä päässy ekalla kertaa mutta kuulin niistä niin paljon hyvää et nyt on pakko päästä. Kyseessä on siis korealaiseen populaarikulttuuriin keskittyvä tapahtuma, jossa lähinnä kuunnellaan korealaista musaa ja biletetään. Ja tottakai paikanpäällä pitää näyttää hyvältä. :D Sain just eilen tilattua uudet pidennykset joten en malta oottaa et saisin tän asun toimii~. Toivottavasti toi YesStylen mekkoki ehtis tulee. Halusin kyl kovin uudet kengät tätä varten, ku mulla ei kunnon mustia korkokenkiä ole.





Kaikki kuvat olen siis piirtänyt koulussa, hehe tästä nähdään kuin hyvä oppilas olen... Olen ihastunu kuulakärkikynän jälkeen. Oon siis piirtäny noi luonnostelematta, eli en oo vastuussa anatomiavirheistä. %D

Ölölö pitäis ruveta lukemaan ku ensviikolla olis KOEVIIKKO. Mut mua ei huvita, joten taidan mennä suihkuun ja sit kattoo Salkkareita.

4 comments:

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆