Wednesday, 31 March 2010

Je ne te quitte jamais

Tasaa keskelle








Oon niin rakastunut sailor-lookkiin. Ankkurit, tummansininen, punainen, valkoinen, raidat... Ihan parasta. Kaikki vaatekappaleet on H&M:stä. En malta odottaa kesää, että pääsis käyttämään noita. Oli muuten ihan hirveetä ottaa noita kuvia, huone on sekasin, oli jo niin pimeetä että oli pakko käyttää salamaa. Näytin vaan kaikis kuvis iha hirveelt. :---) Mut ah voisin mennä naimisiin noitten kenkien kanssa, ne on niin mukavat jalassa.

Huomenna onki sit viikon vika päivä koulua, pääsiäisloma kutsuu! Pitäis tehdä psykologian projekti, mutta oon aika varma että mulla menee kaikki aika dataamiseen, sosialisointiin, tv:n tuijottamiseen ja Potterien lukemiseen.

Huomen alkaaki huhtikuu ja pitäis ruveta vihdoinki ruveta hankkiutuu kesäkuntoon. Voiski käskee äidin ostaa feta-juustoo ni vois tehdä salaattii om nom nom.





Satuin myös viime viikonloppuna ostamaan 500 days of Summer -elokuvan DVD:nä. Oon ihan koukussa soundtrackiin. Nä biisit saa mut vaan niiiiiin hyvälle tuulelle. Löysin myös tälläsen ihanan korealaisen indie rock bändin nimeltä Peppertones, ja oon tota biisiä jumittanu tähän mennes eniten. Ihanan letkeetä musiikkia.

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆