Tuesday, 13 April 2010

Girly Step

Viime viikonloppuna hengailin siis Stadissa, koska lauantaina mulla ja Nettellä oli maid-koulutus. Joten päätettiin sitten hyödyntää Helsinkiin lähtö ja mennä Annan ja Patin kanssa syömään kiinalaista ja viettämään girls' nightia Patille. :D



Lähdettiin Beven kanssa siis yhdeksän junalla Helsinkiä päin, oltiin haettu jopa eväät mäkkäristä!!!1 Voi kanssamatkustaja parat, meiltä tuli kyllä sen verran tyhmää juttua välillä.. :'D





Maid-koulutuksen jälkeen päädyin Idan ja Nooran seurassa ostamaan uuden Pokémon-pelin, HeartGoldin! Oon pelannu sitä vasta vähän, ku en oo oikein ehtiny, mutta sanonpaha vaan että IHANA. Johto-kauden poksut on mun lemppareita, joten tä on ihan unelma. Muistan ku pelasin joskus GBcolourilla Silveriä. ; _ ; Nostalgiaa.







Nom nom nom, kiinalainen oli hyvää. Käytiin Kampin siinä kiinalaisessa, oltiin varattu pöytä ja kaikkea. Aika kallistahan siel oli, mutta oli sapuskat kyllä hintansa väärttejäki, ja palvelu erinomaista. Vois mennä toistekkin!







Ja Patilla heitettiin mutanaamiot kasvoille ja katsottiin elokuvia ja juoruttiin ja kerrottiin kummitustarinoita jajaja. :---D Oli ihana nähdä Annaa ja Patia, toivottavasti näen ne taas piaaan. <3

Huomen mulla onki matikankoe, johon en oo lukenu yhtään. Ajattelin jotenki selvitä Maol-taulukoiden kanssa geometriasta. Ei mua kiinnosta mikään muu ku että pääsen mokoman läpi. :---D Sit viikonloppuna on Hasun synttärit, minne mulla onkin jo paha vaatekriisi.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆