Sunday, 30 May 2010

Banana choco

Eilen olin Anen ja Vernan kanssa katsomassa Street Dance 3D -elokuvaa, ja mun täytyy sanoa, että se on paskin elokuva minkä oon pitkään aikaan nähny. Tanssielokuvissahan ei nyt muutenkaan ikinä panosteta juoneen, joten odottaisi, että tanssi olis jotain maailmaamullistavaa, mutta sekään ei ollu hyvää ku ehkä kahdessa kohtauksessa. Juoni oli ennalta-arvattava ja lälly. Älkää ihmeessä menkö katsomaan, paitsi jos pääsette tyyliin ilmaiseksi. Tosta sonnasta ei kenenkään pitäisi maksaa.


Oon ruvennu syömään aamupalaks hedelmiä, jee! Cantaloupemeloni ja nektariini on jotain niin nannaa.


Päivänasu! Tykästyin tähän kokonaisuuteen sen verran, että sai olla toisenkin päivän käytössä. Alemmasta merkinnästä voi siis katsoa mitä kaikkea vaatetta tässä on, en jaksa uudestaan kirjoittaa. Huomioikaa kans kädessäni oleva coca-cola vanilla, jonka otin leffaevääksi. :3 NAM!




Ennen leffaa oli pakko käydä kahvilla. Latte + banaanimakusiirappi on jotain niin taivaallista.




Leffan jälkeen mentiin mäkkiin, missä nähtiin myös Annika, Hasu, Vicky, Tido ja Viivi. Oltiin kunnon teinijengi siellä.

Tänään nukuin pitkään ja menin Marian kanssa ottamaan valokuvia, joista ehkä kaksi onnistui kunnolla. :D Jotenkin Marian kanssa mun poseeraamistaidot kuihtuu kasaan. No, tässä odottelen jos Maria vaikka muokkaisi jotain noista kuvista, että vois julkaista. Muutenkin mun kamera tulee nyt pari päivää olemaan Marialla lainassa, joten en tiedä kuin hyvin onnistun päivittämään blogia, jollen sitten turvaudu joihinki kämäsiin webcam-kuviin tai lainaa pikkuveljen digikameraa.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆