Thursday, 23 September 2010

Talking about projects

En saanu unta, koska jännittää tä alkava koeviikko ihan simona, ku en tosiaan oo lukenu paljo yhtään tai keskittyny tunneilla. Mut kyl tä tästä. Lisäks oon innostunu mun tulevaisuuden suunnitelmista, mitä en tässä vielä koko kansalle viitsi julkaista, koska jos menee pieleen harmittaa. : D

Mut haluan sanoa pari asiaa cosplaysta! Eli costume playsta, eli tästä japanilaisesta harrastuksesta pukeutua animen/mangan/pelin/elokuvan/whatever hahmoiksi. En oo koskaan tehny kunnon cosplayta, jonka olisin ommellut ja tehnyt alusta loppuun, onnistuneesti, vaikka oon periaatteessa "harrastanu" tätä jo aika pitkään. Mulla on ollut ties mitä cosplay suunnitelmia, mutta oon onnistunu toteuttamaan niistä vaan nä noloimmat sarjat: Kingdomn Hearts ja Bleach. Hyvä ettei Naruto sentään ole tossa listassa, vaikka kovin suunnitelmissa oli.

Nä mun cosplayt oli vuosina 2006-2007, jolloin mulla muutenkaan ei ollut mitään tyylitajua, en osannu meikata. Toisinsanoen olin ihan järkyttävän näköinen, ja ihmettelen kovasti, ku ihmiset sillon halus jonkun verran kumminkin kuvia ottaa. Niitä kuvia en tänne laita, koska ne on oikeesti ihan superjärkyttäviä. :D

Mutta nyt ollaan suunnittelemassa porukalla paria oikein kunnon cosplayta, mihin panostetaan oikein olan takaa! CosplayGaalaan ollaan luultavimmin tekemässä pieni ryhmäcosplay sarjasta Zone-00, tyylikäs ryhmä demonisusipollarilikkoja. :3 Siitä tulee tosi söpö ja sekushii, kunhan saadaan onnistumaan. Muita suunnitelmia on Sailor Moon ja Lucky Star ryhmäcosplayt, jotka toteutettaisiin varmaan Desuconiin, en oo ihan varma. Mutta nyt on vaan sellane olo, että haluan panostaa oikeasti hyvin ja ehkä jopa päästä kilpailemaan.

Muutenkin haluaisin ommella ja tehdä vaatteita itse enemmän. Kunhan koeviikko loppuu voisi päästä toteuttamaan näitä visioita. Ja sain viimeinkin ohjelman, millä pystyy tekemään omaa musiikkia, joten siltäkin taiteen saralta haluaisin päästä toteuttamaan kaikkia projekteja! Lupasin myös itselleni palkinnoksi uuden piirustusvihon, kunhan kokeet menevät hyvin. Pitäis siinäkin petrata.

Tä syksy on selkeesti laukassu mussa yhtäkkiä jonkun inspiroitumisen kauden. Toivottavasti tä jatkuu vielä. Ja että tätä inspistä riittäis viel kokeisiin. Höhö.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆