Sunday, 21 November 2010

Communication upsidedown

Loimaalla oli ihan superia, katsottiin Marian kanssa House MD:n viides tuontatokausi loppuun. Mun on pakko saada kuudes tuottis jostain ja vähän äkkiä, koska toi jäi niin jännittävään kohtaan. Paras jenkkitv-sarja mitä oon koskaan kattonu, kaikki hahmot on todella mielenkiintoisia ja tapaukset myös... Ja noi suuremmat juonenkäänteet.

Katottiin kans Jin-Roh niminen animeleffa, jonka oon saanu joskus 12-vuotiaana mut ei ollu aiemmin tullu katottua. En tiedä olisko meidän pitäny keskittyä paremmin vai mitä, mutta kumpikaan ei tajunnut mitä kyseinen leffa edes yritti sanoa. Siinä oli välillä ihan hienoja vertauskuvia, piirustustyyli ja väritys oli hienot, musiikit kivoja jne... Ehkä pitäis vaan katsoa uusiks ja keskittyä.


Tässä ois vielä photoshootin anti. Tarkoitus oli kuvata ulkona lumen kanssa, mutta siellä oli niin pirun kylmä, että päädyttiin ottamaan kuvat partsilla. Kuvan otti ja muokkasi siis Maria Vidbäck. Tossa kans näkyy toi mun uusi mekko, Ginasta, maksoi n. 25 euroa mikäli oikein muistan. Tarkoituksena ois pitää tota päällä 4. pvä Hasun pikkujoulubileissä.

Huomenna on enkunkoe, saa nähdä miten selviän sieltäkin, ku en oo lukenu yhtään.

1 comment:

  1. Sul on tosi kiva blogi! Kuvat on kivoja ja teksti selkeetä, ulkoasukin on iha menevä. Teksii on ehkä vähän liikaa mun makuun, mut muuten tykkäsin blogistas =)

    käy säki antaa arvio mun blogista
    http://cobainn.blogspot.com/

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆