Sunday, 28 November 2010

A Little Shopping Day

Tänään ostin jotakin jutulei, kuten kuvista näkyy. Ginasta tollane yöpaitahepene, johon en uskonu rintavarustukseni koskaan mahtuvan, mutta osoittautuikin täydelliseksi. Carlingsista tollane kangaskassi millasii oon kuolannu kaikilla jo ajat, mut en oo ennen tienny mist niit saa. Tos kans näkyy hiukan mun vaatekaapin ovia, joihin oon täs lähiaikoina leikelly ja repiny mun vogueista ja muist muotilehdistä kuvia. Pitäs laittaa viel ihan täytee mut on pikkase keske! Sherlock Holmes -leffa oli alelaarissa kympin, joten päätin vihdoinki ostaa sen. Iha loistoelokuva kattokaa kattokaa! Lisäks oli pakko ostaa Toy Story 3, koska se on yksinkertasesti paras.

Lopuks viel hiuka hygienia ja tollasii juttui. Kiinteyttävä kosteusvoide ja päivettävä kosteusvoide. Oli iha halpoi ni ostin molemmat ni ei pääse vähään aikaan nä loppumaan. Uus puuteri, ku vanha oli iha lopussa. Sit viel huulipuna ja kynsilakka, molemmat kunnon pinkkejä. :3

Oli muuten tosi kiva päivä, hengailtiin Coffee Housessa ja pääsin syömään mansikkakakkua ja juomaan vaahtokarkkikaakaota oli hyvää.



Oon kuunnellu tätä koko päivän.

2 comments:

  1. Tuo Doven Summer Glow on ehdoton ykköstuote näin talvisin! :)

    ReplyDelete
  2. Jep, nyt parinkin käyttökerran jälkeen musta tuntuu, että en näytä niin kalkkilaivankapteenilta vaan että olis ees vähän sellasta hehkua. :3 Ja muutenkin kosteuttaa ihon todella hyvin.

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆