Friday, 19 November 2010

Searchlight

Taas oon ollu laiska päivittämään, ei vaan oo ollu mitään asiaa ku en oo kantanu kameraa ees mukana enkä oo jaksanu pukeutua muutaku huppareihin ja neuleisiin. Nyt kumminki mulla alkaa kohta joululoma ja mulla on hirveästi projekteja mitä ajattelin tollon toteuttaa! Yks projekteista tulee ehdottomasti olee tän blogin muuttaminen sellaseks millanen haluisin tän olevan. Koska tällä hetkellä tä blogi on mun mielestä tosi kämänen ja vaan tosi ärsyttävä. Voisin olla radikaali, ja hankkia kokonaan uuden blogin ja poistaa tän, mutta en halua että mun noi ekat kirjotukset hävii, niit on hauska pitää tuol. :D

Mut joo tänään oon menossa Marialle koko viikonlopuks, tulee taas olee varmasti ihan sekoa meininkiä. Aijotaan kans pitää jonkinlainen photoshoot. *w*

Päivän asu
Panta - H&M
Paita - ZARA
Hame - JC
Rannekoru - Pieces
Sukkahousut - H&M

Älkääkä ihmeessä välittäkö, miks toi kuva on noin kämänen. Äiti otti kuvan, valotus oli olkkarissa tosi tosi huono ja mun photoshop skillssit on edelleen aika huonot.

En oo pitkään aikaan pukeutunu näin "kunnolla" ja oikein pidennyksetki päässä ja tällee. Lisäks mulla on pitkästä aikaa circle lenset päässä. :D Mulla on ollu vissii pari vuotta tälläset siniset, joita en oo hirveesti käyttäny, koska mun mielestä sininen ei sovi mun näihin hiusten väriin niin hyvin. Haluisin ruskeat mieluummin. Kokeilin kans tollasta gyaru meikkiä, mikä ei kuvasta juurikaan erotu koska tukka on silmillä. Mut onnistu kumminki tosi kivasti, vaikka mulla ei tekoripsiä olekkaan. Seuraavaks ku on rahaa ostanki varmaan tekoripset. >D

Ostin kans tänään pitkästä aikaa mekon, mutta enpä oo jaksanu kuvata sitä. Käytän sitä varmaan ku photoshoottailen Marian kanssa niin saatte sitte nähdä. :3

Kävin muuten kattomassa HP7 Stadissa 17. pvä! Oli mun mielestä paras Potter-leffa tähän mennessä. Vaikka siinä olikin ihan simona sellasi kohtauksia, jotka meni niin pahasti ristiin kirjojen kanssa, ja meni muutenki ihan väärin, se oli kokonaisuudessaan tosi hyvä. Tunnelma piti mukanaan alusta loppuun. Ja se Hermionen stoori siinä alussa oli musta tosi koskettava lisä, kun taas Harryn ja Hermionen se ihme tanssikohtaus oli vaan tosi awkward. Hirnyrkin tuhoamiskohdassa Harry ja Hermione oli kyl niin blurreja et itketti. :---D

Ei mut joo nyt mun pitää rientää pakkaamaan et joskus ehdin sinne Loimaalle.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆