Wednesday, 24 November 2010

Twinkle Snow Powdery Snow

Tänään Annika ja Verna tuli meille, tarkoituksena oli katsoa Kätkijät, mutta ei saatu sitä mistään käsiimme niin katottiinki Superbad, joka oli kans kyllä ihan superhauska. Ja Michael Cera on aina plussaa.

Kuinkahan mones sushikuva tä on mun blogissa...? No, jokatapaukses käytiin syömässä Vernan kaa sushia ennen meille menoa sen kunniaks, et koeviikko on ohi. :3 Piti alunperin ottaa mukaan meille mut Vernalla oli niin kova nälkä et syötiin ihan paikanpäällä Hanko Sushissa.

Päällä tänään!
Farkkupaituli H&M
Paita ☆ H&M
Kaulakello Glitter
Farkkuleggarit H&M
Villatöppöset ☆ Mamman tekemät!!

Ku olin ulkona mulla oli tossa päällä vielä mun isoin ja lämpimin neule. Oli vaan ihan törkeä myrsky ku lähdin Turkua kohti, lunta tuli suoraan päi näköä enkä meinannu ees nähdä millon bussi tulee. :I LISÄKS olin kattonu bussiaikataulut väärin, jouduin sen takii odottaa 10 min ylimäärästä, minkä lisäks bussi oli viel myöhässä joten päädyin sit seisoo siel pysäkil jonku 30 min... Ainut hyvä juttu siinä oli se, että olin tajunnu olla laittamatta pidennyksiä tänään. :--D Ne ois ollu ihan lumessa ja takussa sen jälkee.

Tohon asuun sain inspiksen aamulla yhestä fashion-kuvasta, mutta lopputulos oli aika pliisu verrattuna siihen kuvaan, koska tajusin että multa puuttuu kokonaan vaatekaapista raidallinen neule. Heti ku seuraavaks ostan vaatteita pitääki sit ostaa sellane. Haluisin ehkä mustavalkoraidallisen, mielellään sellasen, että ne valkoset raidat ois ohuempia ku mustat raidat. Muutenki oon vältelly ton farkkupaitulin käyttöä, koska se ei sovi hameitten kaa ja oon ollu epävarma miten se sopis farkkujen kanssa, muta näyttäähän se iha kivalta farkkuleggarien kaa jotka ei oo farkun väristä. :D


Ja tähä loppuun pieni kurkkaus, millasia juttuaiheita mulla ois tulevaisuuden varalle! Toi kuva hieman heilahti mutta ehkä siitä saa selvää. Noita alan pikkuhiljaa tehdä näiden perusentryjen ohella. Huomenna tulee kyllä eka juttu tosta listasta, kun mennää Neten kanssa suunnittelee tota Secret Plan -juttua. :3

2 comments:

  1. pipoesittely kuulostaa sulolle ^^
    ah, kalvaa vatsaa.. haluaisin niin paljon syödä sushia tuon kuvan nähtyäni !!

    ReplyDelete
  2. jigglytwig joo mulla on niin paljon pipoja ja kaikki on niin söpösiä et pakkohan niistä on tehdä esittely. :3 ja sopii vuodenaikaanki! ja sushikuvat on aina niin petollisia, itellekki tulee vaan kauhee nälkä ku näkee muilla. :'D

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆