Tuesday, 14 December 2010

Drive with me


Tänään mun tarkotus oli herää aikasin ja laittaa itteni hienoks ihan huvin vuoks, mutta heräsinki vasta yhdeltä iltapäiväl ja tuliki sit kiire. Näin Viivin, kierreltii kauppoja (mut en löytäny mitään) ja menin mun ekalle autokoulun teoriatunnille! Siel oli ihan jännää mut toisaalta pitkäveteistä, kerrottiin lähinnä kurssin tavoitteet ja käytäntöjä. Lisäks pääsin kirjottaa kaikkia lippulappuja, ja peräti nyt jo on sitte kirjotettu se allekirjotus mikä tulee ajokorttiinki. Onneks en sotkenu sitä mitenkään erityisemmin, vaan onnistu oikeestaan paremmin ku mun nimmari yleensä.

Huomenna ois käynti opolla 13:20, saa nähdä miten pääsen jalkeille ennen sitä. Tavote ois nousta kymmeneltä tai sitä ennen... Mut tänäänki heitin herätyskellon pois päältä niin etten ees muistanu kellon soineen ku heräsin oikeesti. Sit meen kaupungille kattoo varmaan Viiviä ja Meitä. Pitäis alkaa katella joululahjoja, ongelmana on se ettei mulla oo hajuakaan kenelle hankkisin lahjoi ja mulla ei oo rahaakaa paljo ollenkaan! Ja haluisin perjantaiks uuden mekonki tai jonku vaatteen jonka voisin laittaa Nellun ja Hemman synttäreille. Bailuissa on liikennevalo-teema, joten koska oon sinkku ni pitäs pukeutuu vihreeseen. Ja mulla ei oikeen vihreitä vaatteita oo...


Loppuun viel Momusun livestä tälläne medley. :3

Ps. Kuten jotkut välkyt saattavat huomata, mulla on uusi taustakuva tässä blogissa. Pitäs viel säätää tätä ulkoasua vaikka miten, mutta en osaa ja mulla ei banneriinkaa oo mitää kuvaa. 

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆