Sunday, 12 December 2010

Kovempi sydän ja kovemmat kädet häneen ovat takertuneet

Oon tällä viikolla lähinnä ollu kotona, katsonu Lostia ja lukenu Darren Shan -kirjasarjan kirjoja. Eilen kumminki käytiin Viivin kanssa noutamassa MUCCun tammikuussa olevalle keikalle liput!

Ja oon tohon mennessä jo täyttäny 18 vuotta, joten pääsen parvelle, JES. En yhtään tykkää keikoilla olla siellä massassa, varsinkaan j-rock keikoilla. Olin Black:Listin ja Exist Tracen keikalla eturivissä, ja koska oon pieni tyttö ni lititstyin sinne aika kohtalokkaasti. Ei oo sen jälkeen oikeen huvittanu mennä sinne massaan, tykkään enempi olla jossain missä on tilaa ja näkee kunnolla, joten pääsee revittelee viel paremmin. :D Nosturi on tosi jees keikkapaikka ja odotan tota iha sairaasti!

Eksyin tänään YesStylen sivuille pitkästä aikaa, en oo rahan puutten vuoksi viitsiny siellä hirveesti käydä. Nyt sitte ajattelin, että voisin joululahjaks jotain pientä ja kivaa pyytää ja nä löyty.

Momnuri -merkkinen vaaleanpunainen löllöcollegepaita. Miten niin mulla on noita jo muka liikaa? :-D Mut eipä oo vaaleanpunasta ja toi on niin söpö, että olis vaan ihan unelma! Ja oon nykysin viel tosi valikoiva tollasten paitojen suhteen, hupullisia en siedä melkeinpä ollenkaa ku tarviin kaulalle jotenki enempi tilaa, materiaalin ja paksuuden pitää olla just tietynlainen ja printin kans jne. Mut tä läpäs kaikki kriteerit! DO WANT.

PG Beauty merkin laukku. Oon pitkään ihastellu tollasia tilkkulaukkuja ja -lompakkoja yms. ja nyt sitte löyty halvalla toi ja on tosi soma joten haluisin kovin. Aluks ajattelin et ottais saman mallisen mustana, mut musta ei vaan oo mun väri tollasissa ni turvaudun valkoseen. :D

UUS LOMAPPKO. E.F. Shop on merkkinä, ei oo todellakaan mikään kallis, aika yksinkertane mut tosi söpö. Mulla on ollu nyt käytössä se pianolompakko, jonka ostin Japanista, ja se alkaa olla aika aikansa loppuun elänyt. Tä ois tosi hyvä ja yksinkertanen ja käytännöllinen.

Saa nähdä miten näitten kanssa käy, ku oon toivonu joululahjaks kans sitä että vanhemmat rahottais osan enskesänä ku olisin kovasti lähdössä Japaniin uusiks mutta. Ne ei oo sanonu siitä juuta ja jaata, joten ajattelin ihan varmuuden vuoks sit kattoo jotain tälläsii normilahjojaki. :---D Näitten lisäks haluisin tyyliin sit pari leffaa ja kirjaa, mut en tiedä kehtaanko pyytää.

Loppuun viel mun pärstää kauniisti salamalla otettuna eilen yhden aikaan yöllä. Mul on muuten uus neule tossa päällä, Cruel Agesta ostettu! Makso 29,90 e, mutta olin nii pitkää ettiny sopivaa raitaneuletta ja tä oli täydelline ni en sit ruvennu pihtailemaan.

3 comments:

  1. aa vitsit tykkään tosta sun tukastas *---* Se on jotenkin niin täydellisen näkönen !!

    ReplyDelete
  2. Emmi, kiitti paljo, vaiks mun mielestä se on tosi tylsästi. XD olin vaa harjannu sen.

    ReplyDelete
  3. vähän sä oot nätti! ja kiva blogi :)

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆