Tuesday, 7 December 2010

Meiningeissä

Stadi-reissulta oon just palaillu nelisen tuntia sitten, tässä oonki sit illan muokannu kuvia ja muuten vaan palannu kodin tunnelmiin. Ja katoinhan mä linnanjuhliakin hetken! Mut joo, oli tosi kiva reissu, kuten yleensäki mun Stadi seikkailut. :3




Perjantaina oltiin siis otettu Omenahotellista huone, jossa bailattiin rankasti ja hieman juhlistettiin myös Rean synttäreitä, ku oli samalla viikolla ollut synttärit! Meno oli kovaa ja tultiin vaan siihen tulokseen, että humaltuneena suolaset asiat maistuu vaan miljardi kertaa paremmalta ku tavallisesti. Saatiin kans pelätä ku oven taakse tuli kolkuttelee siinä puolenyön aikoihin joku plösö mies. Aamulla katottii Nils Holgersonia ja Tartu mikkiin ku oli kerran mahdollisuudet telkkariin.


Lauantaina pyörittiin noin viiteen asti Stadissa, käytiin syömässä tollast herkkusalaattia ja shoppailtiin ja tälleen. Viivi lähti viiden junal jo kotii mut mä ja Annika suunnattiin Keravalle, noukittii Rea mukaan ja mentii Hasulle viettää pikkujoulut.

Ikävä kyl näis pikkujouluis en sit muistanu ottaa ku ehkä 10 kuvaa ja missää ei näy ees mua yhy!! Mut joo täälki oli kova meininki, tutustuin tosi paljo uusiin ihmisiin! Ihmiset tanssi hirveesti ja ekaks ujostutti ku en oo kovin hyvä tanssii, mut kyl siinä yhden aikaan yöllä sit meininki tarttu muhunki.. Köh köh. Kyl siinä vähän tuli yhdessä vaiheessa orpo olo, ku melkeen kaikki tuol seurusteli toistensa kaa ja tuli juttua illan aikana ja sillai. :-D

Aamulla sit vaan lagailtiin ja tilattiin pizzaaki. Iltapäiväl mä lähdin Hyvinkäälle ja vietin siellä illan ja yön, oli hyvä rauhottua ton kahen päivän bileputken jälkeen. Katottiin Joshion kanssa Laputa ja Nausicaä, en ollu kumpaakaa aiemmin nähny ja oli tosi hyviä! Paitsi että mua rupes hirveesti ällöttää ku Nausicaässä oli hirveesti jotain homekasveja yms. :D Mut oli hieno.

Tämmöstä viel tarttu mukaan. Ginasta tollane ruskea pääkallohuivi ja kaulakoru, JC:stä pääkallosormus, KICKSistä uus ripsari, kampin alakerran siit yhest korukaupast tommone rannerengas ja Monkist uus löllöilypaita! Ku näin ton printin se oli vaan rakkautta ensisilmäyksellä. Mä en varmaan ikinä pääse eroon mun rakkaudesta lölleröpaitoja kohtaan. <3

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆