Wednesday, 1 December 2010

Wanna be your girl OK, OK what more can I say?

Oon ollu pari päivää lapsenlikkana kotona, joten en oo jaksanu laittautua tai mitään ja muutenkaan ei oo tapahtunu mitään ni eipä oo ollu paljoo kerrottavaa tänne. :E Tänään onneks kävin kaupungilla, oisin muuten seonnu ku oisin vaan istunu kotona. Tuli sit vähän ostettuaki asioita.

H&M:stä perus harmaa trikoopaita ja Gina Tricotista toi pääkalloneule. Toi oli pyöriny siel Ginassa varmaa monta kuukautta ilman et kukaa osti, nii mä päätin nyt vihdoinki napata sen mukaani. Eikä -50% hinnasta ollu myöskään paha. :3 On muuten ihanan lämmin.

Mua ei sais päästää Anttilan TopTeniin, siellähän on vaikka mitä alennuksia aina. Lähti sit Lostin toinen tuottis mukaa, omistan ykkösen ja sarja on yks suosikki joten... :D Sit toi romantiikkapaketti! En oo nähny yhtäkään noista leffoista, mutta on pitäny kattoo. Ja noissa kolmessa peräti Keira Knightley voi rakkaus. ♥ Juno on kans ihan lemppari, ja ku makso jotai 6 euroo ni.... Oon liian perso alennuksille.

Huomenna meen Viiville kattoo Darren Shan leffaa. Joka on kuulemma ihan paska, eikä mene ollenkaan kirjojen mukaan. :D Oon tykänny kirjoista siit asti ku oon ollu 12, ni saa nähdä miten suhtaudun siihenki elokuvaan.

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆