Thursday, 30 December 2010

Where are we going today?

Olinki Stadissa päivän pidempää ku piti, Fluori ku ois joutunu tänään ja eilen olemaan muuten ihan yksin ni ajattelin sit olla ihana ystävä ja jäädä sinne sekoilee. ♥ Bailut meni hienosti, tutustuin kaikkiin ihaniin ihmisii, katottiin Halinalleja, Digimonia agapiodubeilla ja Valkohammas. Oli aika railakas meininki, ja mun niistä horoskooppikirjoistakin riitti iloa! Lisäks Pumppa teki ylihyvää currya jota nytkin kaipailen. Eilen vaan lagailtiin ja katottiin pari elokuvaa Fluttanin kanssa.

Sit ostoksia parilt päivält... Zarast paita 15 e, Suomalaisest Prinsessapäiväkirjojen 8. osa, Egyptin Prinssi -elokuva, Pokémonpallo joka sisälti Swinubin... Ja GalStarista tilaamani ripset! * _ * Ne on paljo kivammat ku osasin ees odottaa ja jee nyt on uudeksvuodeks hienot ripset sitte!!! Ja toi prinsessapäiväkirja.... Luin noita joskus pienenä, ku olin Sisters Clubin jäsen ja toi oli tyyliin mun lempisarja ni pakkohan mun oli saada lukee ku löysin ton uusimman. :---D Ja voin kyl sanoo et meinasin hajota bussissa pariinki otteeseen aika pahasti.

Mut huomenna onki sit uusivuosi ja kaikkee, ite oon menossa Tampereelle viettää sitä, tulee varmasti superia! Oon tehny kans kasan uudenvuodenlupauksia, toivottavasti ne pitää. Et se ois sit nii että ensvuoteen!

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆