Tuesday, 11 January 2011

Plans, I has them!

Heips pitkästä aikaa! Kuten monella muullakin bloggaajalla tähän aikaan vuodesta, mullakaan ei oo yhtään intoa päivittää blogia ku on nii pimeetä eikä tuu oikeen otettua kuvia, ja en tykkää tehdä postauksia ilman kuvia/jonkun muun ottamilla kuvilla jotka ei liity muhun mitenkään. : ( Nyt ajattelin ilmottaa olemassaolostani ja kirjottaa lukuisista menoista, joita mulla on tulevina kuukausina!
Ens lauantaina on Turun kulttuuripääkaupunki 2011 avajaiset JA mun 18-vee synttärit! Pääsen vihdoinki tekee kaikkee siistii joten juhlistetaan tätä porukal silleen, et mennää eka tsekkaa jotku siistit ilotulitteet, jonkalaisii ei ennen oo Suomes nähty ja sit mennää kiertää Turun ah-niin-suurta baarivalikoimaa. :D Tai luultavimmin ollaan vaan sellases mestas ku Kolo. Se on kuulemma sellane rento rock-henkinen pubi, joten uskon sen sopivan paremmin makuuni kuin Onnelan, koska listahitit ei ihan oo mun juttu. Cosmon horoskooppi on luvannu mulle 16. pvä romantiikkaa, joten saa nähdä mitä sillon yöllä sit tapahtuu. :------D
Seuraavalla viikolla siitä, 17. pvä, on MUCC:n keikka Nosturissa! Lempparibändi tulossa taas Suomeen Japsilasta asti, tä on viides keikka jonka pääsen näkee bändiltä. Uusin albumi ei ollu ihan mieleen, liikaa autotunea ja sellasta ihme techno meininkiä, joka ei mielestäni sovi mukkeleille yhtään. : ( Toivottavasti soittaa kans paljon vanhoja biisejä.

Tässä yks uusimman levyn biiseistä, Falling Down.

Samalla viikolla torstaina eräs toinen japsi suosikkini, -OZ-, esiintyy ekaa kertaa  Suomessa (Glorialla)! Oon todella innoissani, ku rupesin kuuntelemaan kyseistä bändiä joskus ku niillä oli pari hassua singleä ilmestyny ja on kyllä todella hyviä. :3 Lisäks pitävät viel nimmaritilaisuudenki niin oon jo valmiiks ihan täpinöissäni!!

Mun lempparibiisi, Butterfly. Toivottavasti soittavat myös tän!

Tän jälkeen hengailen Stadissa, perjantaina meen Mamaan bailaamaan ja lauantaina on DesuTalks, eli weeaboo-tapahtuma joka sisältää pelkkää puheohjelmaa, gaalaillan ja sivistyneet jatkot. :3 Täst on siis tulossa oikee menoviikko.
Tänään ilmotettiinki seuraavista Annyeong!Partyista, jotka ovat tuttuun tapaan Glorialla, tällä kertaa 12. helmikuuta lauantaina! Teemana on ystävänpäivä, eli paikalla tulee varmasti näkymään punaiseen pukeutuneita ihmisiä ihan silmänkantamattomiin. :D Tiedossa taas tanssiesityksiä (esiintyvissä tanssiryhmissä muuten esiintyy usea mun kaveriki! sweet!) ja kortsumusaa, toivottavasti tällä kertaa on paremmat biisivalinnat, koska viimeks olin tosi monen biisin kohdal sillee "BORING". >D Täst varmaa mennää jonnekki jatkoillekki hihi!
8. maaliskuuta onki lisää keikkoja tiedossa, koska Girugamesh esiintyy Nosturissa! Girut on mulle melkee yhtä rakkaalla paikalla ku Mukkulit, ja tä on neljäs kerta ku tuun näkee tän bändin livenä. Girutki on menny musiikin osalta vähän popimpaan suuntaan, mutta jotenki niiden biisit on silti tyyliinsä sopivia ja tykkään paljon. Varsinki ku Satoshin ääni on vielki ihan upee ja sitä ei tarvii runnoa millää autotunella. >: ( En oo viel lippua ostanu, mut keikkaan on kyl viel sen verran aikaakin, ettei ihan heti tuu kiire.

Color. Ei mielestäni parasta näistä uusimmista biiseistä, mut tosi menevä ja kiva biisi silti! Täs on varmaa tosi hyvä fiilis kans, jos esittää livenä. :3
Eli aikas paljon menoa mulla mahtuu tähän kevääseen. :D Sit pitäis vielä ehtiä tekemään koulutyöt, käydä autokoulun teoriatunneilla ja alkaa varaamaan ajotuntejaki ja sit vielä blogata ja huolehtia ulkonäöstä! Toivon tosiaanki, että kevät tulis pian, että pystyis pukeutuu kivemmin ja ottamaan kuviaki paremmin. Pitäs tehdä viel postaus siitäki, ku tilasin vaatteita Japanista, sit kaikki ne special postaukset mistä oon puhunu.. Ja pitäs viel tehdä yks isompi juttu, joka liittyy mun ja Janeten secret planiin, että senki sais joskus julkaistua. >: (

Mutta tätä kaikkea odotellessa.... :3

No comments:

Post a Comment

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆