Monday, 23 May 2011

Time to pretend






Joka kerta ku oon käyny Helsingissä ja palaan kotiinpäin, opin aina vaan rakastaa koko kaupunkia enemmän ja enemmän. Oli taas kerran ylihyvä meininki, ihmiset on parhaita ja juomat hyviä! Sunnuntaina mentiin Roihuvuorelle Hanamiin, meidän oli tarkoitus pitää Desuconin meidojen kanssa piknik, mutta melkeen kukaan ei tullu ni tuli ihan perus baaricon-hengailupäivä. Illalla sain tilaisuuden mennä tsekkailemaan D:n keikkaa ja kyllä me siellä parin biisin verran viihdyttiin. Miehet mekoissa ei kyllä enää ole oikein mun juttu. Ja tossa viimisessä kuvassa näytän siltä, että mulla ei oo housuja nii tiedoks vaan, mulla on maailman lyhyimmät sortsit.


Mun ja Neten cossiperuukit tuli tällä viikolla. Ne on niin hyvälaatuiset!

2 comments:

  1. Kivat värit ulkoasussa ja tausta on tosi sulone! Kuvat on hyviä, mutta tekstiä sais olla enemmän kuviin verrattuna. Sun banneri sopii tollasenaan hyvin, koska tausta on sit vähän enemmän tempoa antava.

    Kiitos arvostelustas! :)

    ReplyDelete
  2. nennq, kiitoksia kehuista! Tekstin suhteen oon päättäny, että tän mun blogin paino on vähän enemmän just kuvissa ku teksteissä, niin tekstin vähyys johtuu siitä. :>

    Kiitoksia itsellesi!

    ReplyDelete

Feel free to write anything here! I'd really love to hear your opinions and stuff, but remember to behave. ☆*・゜゚・*\(◕ヮ◕)/*・゜゚・*☆